مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار قم خبر داد:

اخذ مجوز احداث ۳ هتل ۵ ستاره در قم

عصر ساختمان- شهردار قم گفت: از زمانی که ضوابط مشارکتی جدیدی برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهر اجرا شده، مجوز احداث ۳ هتل ۵ ستاره در شورای شهر به تصویب رسیده است و اجرای این هتل‌ها با پیش‌بینی بخشودگی و تخفیفات ویژه طی ۳ تا ۴ سال انجام می‌شود.

اخذ مجوز احداث ۳ هتل ۵ ستاره در قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در شهر قم اظهار کرد: شهر قم توانسته گام‌های خوبی در جذب سرمایه‌گذار و توسعه زیرساخت‌ها بردارد.

    وی با اشاره به تصویب مجوز احداث سه هتل پنج ستاره در شهر قم در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای این هتل‌ها در شهر می‌تواند پشتوانه خوبی برای برنامه‌های گردشگری که شهرداری برای قم در نظر گرفته باشد و بستر خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها در این بخش فراهم کند.

    شهردار قم با اشاره به استقبال خوب اعضای شورای اسلامی شهر برای جذب سرمایه‌گذار تصریح کرد: شهرداری زمین را در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته و پس از بهره‌برداری حداکثر سه تا چهار ساله هزینه آن را به صورت اقساطی دریافت می‌کند.

    وی با تاکید بر اینکه شرایطی در نظر گرفتیم که برای سرمایه‌گذاران جذاب باشد، افزود: ایجاد جایگاه‌های سوخت‌رسان کوچک براساس تجارت قبلی در اصفهان در راستای توزیع عادلانه خدمات در شهر در دستور کار شهرداری است.

    سقائیان‌نژاد گفت: در حال حاضر 10 جایگاه مورد تصویب قرار گرفته و تا دهه فجر افتتاح می‌شود و برنامه داریم این جایگاه‌ها را به 25 مورد برسانیم.

    وی با تاکید بر حمایت ویژه شهرداری از سرمایه‌گذاران ادامه داد: تمام عزم ما بر این است که با حمایت بخش خصوصی بتوانیم با تکیه بر تجربیات و توان گذشته، زیرساخت‌های قم در بخش‌های مختلف را تقویت کرده و بستری برای خدمات عادلانه و در خور برای مردم قم فراهم کنیم.

    شهردار قم ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران برای مشارکت با شهرداری در پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: برای تمام سرمایه‌گذارانی که در شهر قم با شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تفریحی، اقامتی و ... مشارکت کنند، تخفیفات و تسهیلات ویژه در نظر گرفتیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو