مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت گاز استان قم:

۹۹.۵ درصد از استان قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد

عصر ساختمان-مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: ۹۹.۵ درصد از استان و ۹۵ درصد از سطح روستاهای قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد.

۹۹.۵ درصد از استان قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا نصیری در پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس با اشاره به عملکرد و برنامه‌های شرکت گاز استان قم عنوان کرد: کشور ایران از نعمت گاز برخوردار است و ما دارای ذخایر گازی فراوانی هستیم و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، گازرسانی به سراسر کشور و مناطق محروم و دورافتاده آغاز شد.

    مدیر عامل شرکت گاز استان قم افزود: قبل از انقلاب، مناطق محدودی از نعمت گاز برخوردار بودند و بخش زیادی از گاز به شوروی سابق صادر می‌شد، اما امروز بیش از یک هزار و 300 شهر و 35 هزار روستا در کشورمان از نعمت گاز برخوردار هستند.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز 99.5 درصد از استان و 95 درصد از سطح روستاهای قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد و 12 روستا به تازگی دارای گاز شده است، در این راستا 135 روستا از میان 160 روستای قم دارای نعمت گاز هستند.

    نصیری بیان کرد: پروژه گازرسانی به سایر روستاهای قم در حال انجام است و در ابتدای سال 99، با پوشش کامل تمامی روستاهای قم در طرح گازرسانی، قم نخستین استان سبز در کشور می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر رونق تولید، یکی از مهم‌ترین رویکرد شرکت گاز توجه به واحدهای صنعتی است که در این باره اعتبارات گازرسانی به واحدهای صنعتی استان قم تا 250 درصد افزایش یافته و هم اکنون بیش از 3 هزار و 700 واحد صنعتی تحت پوشش گاز است.

    مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: در طرح توسعه شهرک‌های صنعتی نیز با توجه به اهمیت حضور سرمه‌گذاران و افزایش ظرفیت‌های تولید و اشتغال، در جهت افزایش ظرفیت‌های گازرسانی در حال تلاش هستیم.

    وی با تاکید بر اهمیت صرفه‌جوئی در مصرف گاز افزود: خدمت به مردم و پاسخ به مطالبات آنان، یکی از رویکردهای مهم شرکت گاز استان قم است و با همراهی همکاران در پاسخگوئی به مردم توانستیم در سال گذشته رتبه دوم در کسب رضایتمندی مردم را در سطح کشور از آن خود کنیم.

    نصری بیان کرد: ما امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه خدمات و نگهداری و مقاوم سازی تأسیسات گازی و جلب رضایت مشتریان، گام های بلندتری برداریم و به زودی شاهد گازرسانی به تمامی نقاط استان قم باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار