مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری کارگاه آموزش عالی طراحی معماری در بافت تاریخی ماسوله

عصر ساختمان- دومین کارگاه آموزش عالی طراحی معماری در بافت تاریخی ماسوله با حضور پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.

برگزاری کارگاه آموزش عالی طراحی معماری در بافت تاریخی ماسوله
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، دومین کارگاه آموزش عالی طراحی معماری در بافت تاریخی ماسوله با حضور پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان، اداره کل امور پایگاه های میراث فرهنگی کشور، اداره کل دفتر فنی استانداری گیلان، ایکوم ایران، پایگاه ملی میراث فرهنگی ماسوله و دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار می شود.

    در این کارگاه سید محمد بهشتی، محمدحسن طالبیان، نیکروز مبرهن شفیعی، علیرضا قلی نژاد، مهدی رئیس سمیعی، غلامرضا میثاقیان، آرش خدابخش، مصطفی پورعلی و جمعی از کارشناسان و معماران در تاریخ 25 و 26 آذرماه حضور خواهند دشت.

    «مصطفی پورعلی» مدیر پایگاه بافت تاریخی ماسوله با بیان این مطلب افزود:دومین کارگاه آموزش عالی طراحی معماری در بافت تاریخی در ادامه مباحث کارگاه اول که در شهریورماه برگزار شد به مدت دو روز در تاریخ 25 و 26 آذرماه مصادف با هفته پژوهش، برگزار می شود. در پایان این دوره نیز، به هریک از افراد شرکت کننده پس از آزمون و مصاحبه حضوری گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

    مدیر پایگاه بافت تاریخی ماسوله گفت:دانش آموختگان و دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری یا مرمت، می توانند با ارائه رزومه حرفه ای یا دانشجویی خود شامل تصویر کارت شناسایی و مدرک تحصیلی و ارائه تصویر حداقل دو کار حرفه ای یا دانشجویی در کارگاه شرکت کنند.

    پورعلی ادامه داد:گزینش افراد بر اساس مدارک دریافتی صورت خواهد پذیرفت و ظرفیت حضور افراد در این دوره کارگاه محدود به 40 نفر است. شرکت کنندگان دوره اول کارگاه از اولویت ثبت نام برخوردارند.

    علاقمندان می توانند برای هماهنگی، ارسال مدارک و ثبت نام با دبیرخانه کارگاه مستقر در پایگاه میراث فرهنگی ماسوله از طریق شماره  01334758209 تماس بگیرند.  اطلاعات تکمیلی کارگاه از طریق سایت رسمی پایگاه میراث فرهنگی ماسوله به نشانی www.masoule.ir ارائه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو