مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست سپاهان خبر داد:

افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان در دیدار جام حذفی

عصر ساختمان- سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان همزمان با دیدار آینده سپاهان مقابل پارس جنوبی در جام حذفی برگزار می‌شود.

افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان در دیدار جام حذفی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان آرزوی مردم شهر اصفهان از سال‌ها پیش در گیر و دار افتتاح بوده و حالا پس از 25 سال به افتتاح نزدیک می‌شود.

    با ورود شرکت فولاد مبارکه به ساخت این ورزشگاه، روند تکمیل آن طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته به پایان نزدیک شده و قرار است در هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

    پیش از این قرار بود که نقش‌جهان در آغاز لیگ امسال به بهره‌برداری برسد اما در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر این اساس است که در آبان امسال، این ورزشگاه به بهره‌برداری برسد.

    مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این موضوع اظهار داشت: به گفته مسئولان شرکت فولاد مبارکه، قرار است که این ورزشگاه در دیدار آینده سپاهان در جام حذفی افتتاح شود.

    وی افزود: دیدار آینده سپاهان مقابل پارس جنوبی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم درباره آن صورت می‌گیرد.

    سرپرست سپاهان اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این ورزشگاه همزمان بادیدار سپاهان و پارس جنوبی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی