مدیران خودروعصر اعتبار

تولید کاشی های دیجیتالی تک گل متری توسط شرکت پخش آسیا

عصر ساختمان- شرکت پخش آسیا در سال ۹۵ در راستای صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان، به تولید کاشی های دیجیتالی تک گل به صورت متری خواهد پرداخت که به طبع آن در پرداخت هزینه نهایی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

تولید کاشی های دیجیتالی تک گل متری توسط شرکت پخش آسیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» شرکت پخش آسیا در سال 1385 با هدف ارتقای شبکه توزیع و فروش به عنوان یکی از پخش کنندگان انواع کاشی دیوار و کاشی کف و سرامیک در این مسیر قدم گذاشت.
    این شرکت همزمان با بروزرسانی دستگاه های تولیدی توسط کارخانجات و پیشرفت در تولید محصولات شرکت ،گام ارزشمندی در بکار گیری روش های نوین توزیع و فروش برداشته و سعی در هماهنگ کردن خود و مشتریان در این راستا کرد.
    بر اساس این گزارش شرکت پخش آسیا در حال حاضر در زمینه  خرید کالا با بیش از 10 کارخانه تولید کاشی و سرامیک همکاری می کند و یکی از بزرگترین مراکز پخش در تهران به شمار می رود.
    شرکت پخش آسیا براین باور است که داشتن ابتکار و خلاقیت در بازار کار پر رقابت ایران مهمترین فاکتور برای موفقیت است و همیشه داشتن صداقت در بازار کار را عاملی برای کسب اعتبار و درنتیجه پیشرفت خود می داند.
    شرکت پخش آسیا در نظر دارد؛ گستره فعالیت خود را وسیع تر کند و به شمار مشتریان خود بیافزاییم . 
    شرکت پخش آسیا در سال 95 در راستای صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان، به تولید کاشی های دیجیتالی تک گل به صورت متری  خواهد پرداخت که به طبع آن در پرداخت هزینه نهایی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی