مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین

لایحه واگذاری ۲ قطعه زمین به مؤسسه نورالمهدی(عج) قزوین بررسی شد

عصر ساختمان- در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لایحه واگذاری ۲ قطعه زمین به مؤسسه قرآن و عترت نورالمهدی(عج) مورد بررسی قرار گرفت.

لایحه واگذاری ۲ قطعه زمین به مؤسسه نورالمهدی(عج) قزوین بررسی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین صبح امروز در تالار اجتماعات مردمی این شورا با موضوع بررسی نامه‌های واصله و مصوبات کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

    در این جلسه، لایحه واگذاری دو قطعه زمین به مؤسسه قرآن و عترت نورالمهدی(عج) مورد بررسی قرار گرفت.

    عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: کمک‌رسانی به مؤسسه‌های قرآنی برای انجام فعالیت‌های قرآنی ضروری است تا معارف دینی و ارزش‌های قرآنی به قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل امروز انتقال یابد.

    فاطمه اشدری بیان کرد: باید مؤسسه‌های قرآنی در دسترس و نزدیک منازل شهروندان قزوینی قرار بگیرد تا آن‌ها به آسانی بتوانند به این مؤسسه‌ها رفت و آمد کرده و از آموزه‌های قرآنی بهره‌مند شوند.

    وی عنوان کرد: زمینی که از سوی شهرداری قزوین در اختیار مؤسسه قرآن و عترت نورالمهدی(عج) قرار می‌گیرد، رایگان است و ساخت آن توسط خیران قزوینی صورت می‌گیرد.

    عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مشکلات موجود در این شهر گفت: با ترویج فرهنگ قرآنی بین قشرهای مختلف مردم می‌توان بیشتر این مشکلات را برطرف و آرامش و آسایش را در خانواده‌ها حاکم کرد.

    * مؤسسه‌های قرآنی در مساحت‌های کوچک در قزوین بسیار است
    حکمت‌الله داودی سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه گفت: احداث مؤسسه‌های قرآنی در فضای 500 متری در داخل کوچه، کوچک است و امکانات خوبی را در اختیار قرآن‌آموزان قرار نمی‌دهد.

    وی با بیان اینکه مؤسسه‌های قرآنی در مساحت‌های کوچک در شهر قزوین بسیار است، ادامه داد: زمینی که مقرر شده از سوی شهرداری قزوین به مؤسسه قرآن و عترت نورالمهدی(عج) داده شود باید در مساحت‌های چند هزار متری باشد تا بتوانیم امکانات مناسبی به علاقمندان ارائه دهیم.

    حسین صلح‌جو دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه گفت: شهرداری قزوین فضاهای ساختمانی دارد که می‌تواند آن را در اختیار قرآن‌آموزان قرار دهد تا خدمات قرآنی سریع‌تر به آن‌ها ارائه شود.

    وی افزود: باید امکانات موجود در شهرداری قزوین رصد و ابعاد مختلف در اختیار قرار دادن فضاهای فرهنگی به قرآن‌آموزان بررسی شود تا بتوانیم با اتخاذ بهترین راهکار، اقدام و گام اساسی در ترویج فرهنگ قرآنی برداریم.

    سید علی مجابی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی به مؤسسه‌های قرآنی باید صورت بگیرد اما باید بهترین راهکاری که بتوان به نتایج و بازخورد مثبتی دست یافت، اتخاذ شود.

    به گزارش فارس، بعد از بحث و تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون لایحه واگذاری دو قطعه زمین به مؤسسه قرآن و عترت نورالمهدی(عج)، مقرر شد در جلسات آینده این لایحه بیشتر بررسی شود.

    شهلا عطائی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه به سفر ریاست جمهوری اشاره و مطرح کرد: در این سفر پروژه‌های عمرانی که افتتاح شد، اعتبارات آن از سوی شهرداری قزوین اختصاص یافته بود.

    وی افزود: امیدواریم حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در افتتاح این پروژه‌ها برای قزوین منشأ خیر و برکت باشد و از سوی هیأت دولت اعتباراتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی دیگر این شهر اختصاص داده شود.

    گفتنی است در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و حسین غیاثوند، عباس ظاهری، مریم نخستین، سید علی مجابی، علی صادقی‌نیارکی، محمدرضا صدیقی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار