مدیران خودروعصر اعتبار

کنترل ایمنی ۲۱۸ جرثقیل «تاورکرین» در شمال تهران

عصر ساختمان- جرثقیل‌های تاور کرین در کارگاه های ساختمانی بلند مرتبه شمال تهران در راستای طرح نگهداشت شهر وبا هدف ارتقاء سطح ایمنی نظارت مستمر می شوند.

کنترل ایمنی ۲۱۸ جرثقیل «تاورکرین» در شمال تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد رضاپور رییس اداره حریم و کنترل کارگاه‌های ساختمانی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: در حال حاضر حدود 218 تاور کرین در کارگاه‌های ساختمانی شمال تهران مشغول فعالیت هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده در سطح نواحی 10 گانه ، به صورت مستمر مورد بازدید و کنترل قرار می گیرند .

    وی افزود: بازدیدها توسط کارشناسان شهرسازی نواحی ده گانه انجام و پس از بازرسی دقیق از جرثقیل‌ها گواهی نامه صلاحیت دار حرفه ای اپراتور و گواهینامه فنی از مراجع ذیصلاح اخذ می شود.
    رضا پور گفت: ناظرین شهرسازی در نواحی ده گانه منطقه یک از این کارگاه ها بازدید و پس از اخذ اصل گواهی نامه اپراتور و تاور فعالیت این کارگاه بلامانع خواهد بود در غیر اینصورت تا ارائه گواهی های فوق کارگاه ساختمانی تعطیل می‌شود.


    رییس اداره حریم و کنترل کارگاه های ساختمانی شهرداری منطقه یک افزود: ظرفیت تاور، گواهی نامه بازرسی، اپراتور، فوندانسیون تاور، چاه ارت، اعتبار بهره برداری و عمر تاورها، گردش و مجاورت آنها با همسایه ها، چراغ های چشمک زن و بیمه تاورها  را از موارد مورد بررسی دانست.


    این مقام مسئول بازدید از داربست‌های کارگاه‌های ساختمانی و پروژه‌های عمرانی به خصوص داربست‌های نمای خارجی پروژه‌های در دست ساخت را بخش دیگری از فعالیت ها دانست و گفت: در راستای نگهداشت شهری جهت جلوگیری از سقوط افراد و یا اشیاء به داخل گودهای انجام شده ، اجرای حصار کارگاهی ، تامین روشنایی در شب، نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده و رعایت دستورالعمل ایمنی که توسط مجری و مهندس ناظر به مالک ابلاغ شده  الزامی است .


    وی گفت: مهندسین ناظر ساختمان ها مطابق مبحث 12 فصل 6 بند 2 و 9 موظف به تایید استاندارد تاورها و اخذ گواهی نامه اپراتور و همچنین تایید فنی جرثقیل ها هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو