مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

واحد‌های ویلایی، مبنای ساخت در نهضت ملی مسکن

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و گفت: هرجا فضا و مساحت زمین اجازه دهد، واحد‌های یک یا دو طبقه حیاط دار می‌سازیم.

واحد‌های ویلایی، مبنای ساخت در نهضت ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در سفر به قزوین با اشاره به روش ساخت خانه‌های حیاط دار یک و دوطبقه طرح نهضت ملی مسکن گفت: هرجا فضا و مساحت زمین اجازه دهد، مبنای ما احداث واحد‌های یک یا دو طبقه حیاط دار خواهد بود.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت 2 میلیون و 100 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: اکنون از این عدد عبور کرده ایم و شاهد اتفاقات خوبی در تأمین زمین و ساخت مسکن روستایی در کشور هستیم.

    وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری بانک‌ها، سال آینده، سال شکوفایی تأمین مالی بیشتر برای طرح‌های نهضت ملی مسکن باشد.

    بذرپاش درباره قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن در سال آینده هم گفت: قیمت تمام شده مسکن تابعی از تورم است و بایستی متغیر‌های این تابع در حوزه مصالح مانند فولاد و سیمان مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

    وی همچنین با اشاره به واگذاری زمینهای روستایی برای ساخت مسکن تصریح کرد:در طرح نهضت ملی مسکن  500 هزار قطعه زمین واگذار خواهد شد که سهم استان قزوین 26 هزار قطعه است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی