مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی؛

آغاز بکار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معماری

عصر ساختمان- چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

آغاز بکار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معماری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، در این نمایشگاه که با حضور معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز بکار کرد شرکت‌های داخلی و خارجی، نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.

    عبدالکریم جلالی رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معماری گفت:در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از 8 کشور خارجی شامل؛ چین، ایتالیا، روسیه، بلژیک، آلمان، انگلیس، هلند و کره جنوبی حضور دارند و جدیدترین صنایع، تجهیزات، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

    وی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن، علاوه بر شرکت‌های خصوصی؛ برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دستاورد‌ها و تولیدات حوزه‌های نانوفناوری و بیوفناوری را ارائه کرده اند.

    جلالی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی و هوشمند سازی، فناوری‌های نوین تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سامانه‌های کنترل از راه دور، سامانه‌های ایمنی ساختمان و سامانه‌های پالایشی مواد به معرض نمایش گذاشته شده است.

    رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری با اشاره به اینکه این رویداد در فضایی بیش از 32 هزار متر مربع و در ده سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است گفت: برقراری ارتباطمیان دانشگاه و صنعت معماری یکی از مهمترین محور‌های برپایی این نمایشگاه است و برای تحقق این هدف نیز چندین همایش و کارگاه علمی آموزشی از جمله کارگاه‌های مختلف آموزشی و معماری با حضور استادان دانشگاه و فعالان این صنعت برگزار می‌شود.

    چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون تا 25 دی ماه از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو