مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید خبر داد؛

بررسی بیش از ۱۴ هزار تقاضای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت

عصر ساختمان- جعفری گفت: ظرفیت‌سازی برای واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در دستور کار است.

بررسی بیش از ۱۴ هزار تقاضای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید از بررسی 14 هزار و 500 تقاضای واگذاری زمین در شهر‌های جدید در قالب طرح جوانی جمعیت، خبر داد.

    جعفری اجرای این طرح را یکی از اهداف مهم شهر‌های جدید در کنار تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین خدمات روبنایی و زیربنا‌هایی در شهر‌های جدید و ایجاد شهر‌های جدید و شهرک‌های مسکونی، عنوان کرد.
    مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با اشاره به اینکه بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهر‌های اصلی هستند گفت: ظرفیت‌های موجود در شهر‌های جدید در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد.
    جعفری افزود: ظرفیت‌سازی برای واگذاری زمین به این 14 هزار و 500 متقاضی در دستور کار است و شرکت عمران شهر‌های جدید در تلاش است تا در سال جاری ظرفیت‌های جدیدی را برای تامین زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت فراهم کند.
    مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با اشاره به اینکه در بخشی از شهر‌های جدید به دلیل تقاضای بالا محدودیت زمین وجود دارد، گفت: در هماهنگی با قرارگاه نهضت ملی مسکن قرار است تا در مناطقی که به عنوان ظرفیت جوانی جمعیت پیش‌بینی شده است واگذاری زمین انجام شود.
    جعفری افزود: پرند، صدرا، گلبهار، بهارستان، فولادشهر و سهند شهر‌های جدیدی هستند که اراضی محدود دارند، اما تقاضا برای واگذاری زمین زیاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی