مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:

برج باغ سازی موجب نابودی شهر تهران شده است

عصر ساختمان:مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز (سه شنبه) در دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص صحبت‌های دبیر دبیران منطقه یک که به منظور ارائه گزارش در شورای شهر حاضر شده بود، اظهار داشت: در فرآیند شکل گیری شورایاری‌ها چالش‌هایی وجود دارد و مدل ارتباطی بین شهرداری، مدیریت شهری و شورایاری‌ها دارای نوسان است.

برج باغ سازی موجب نابودی شهر تهران شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ادامه متروی تجریش به سمت بهشتی و شمال غرب تهران می‌تواند در رفع گره‌ی ترافیکی موثر باشد که پیشنهاد می‌کنم در دستور کار کمیسیون عمران قرار گیرد.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون برج باغ سازی افزود: در این قانون اجازه داده شده که در 30 درصد باغات ساختمان ساخته شود که موجب نابودی شهر تهران شده و نیازمند است کمیسیون شهر سازی ورود پیدا کرده و برای آن تصمیم گیری کند.

    طلایی گفت: در کمیسیون فرهنگی نیز مواردی وجود دارد که نیازمند است به آن اشاره کند رویه‌ها و برنامه‌های ابلاغی و ارجاعی در حوزه فرهنگی در مناطق یک و بیست مشابه هستند در صورتی که ابعاد مسائل فرهنگی در مناطق مختلف متفاوت است و نیازمند حوزه بندی فرهنگی در مناطق هستیم.

    وی بیان کرد: در حوزه شهر سازی نیز موضوعات متفاوتی از جمله توسعه رود دره‌ها مطرح است که باید فکری هم برای ساماندهی فرهنگی رود دره‌ها داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی