مدیران خودروعصر اعتبار

حضور شرکتهای توانمند ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان آفریقای جنوبی

عصر ساختمان- رایزن بازرگانی کشورمان در آفریقای جنوبی از حضور موفقیت آمیز شرکتهای ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان آفریقا خبر داد.

حضور شرکتهای توانمند ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان آفریقای جنوبی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، مهرداد سیادت نسب با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه ازتاریخ 17 لغایت 20 آگوست (27 لغایت 30 مرداد) به مدت 4 روز در شهر ژوهانسبورگ برگزار گردید و با توجه به اطلاع رسانی قبلی و برنامه‌ریزی انجام شده، برای اولین بار شش شرکت شامل شرکتهای کاشی تبریز، کاشی سینا، کاشی الوند، کارخانه سیمان لامرد، شرکت یزد بسپار و شرکت شیمیایی رازی در آن حضور پیدا نمودند.
    وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی آفریقای جنوبی افزود: آفریقای جنوبی با زیرساختهای پیشرفته و بعنوان دروازه ورود به کشورهای آفریقایی زیر صحرا، دارای ظرفیتهای فراوانی برای همکاری در بخشهای صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و تجارت می باشد و با توجه به مزیت نسبی مصالح ساختمانی تولیدی کشورمان از قبیل: کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی، سیمان، قیر و .... ظرفیتهای زیادی برای کار با این کشور در این حوزه وجود دارد.
    سیادت نسب همچنین ابراز امیدواری کرد باتوجه به شرایط جدید در اقتصاد کشور و رفع تحریم ها و گسترش روابط اقتصادی میان ایران و آفریقای جنوبی، شرکتهای ایرانی بتواند ضمن حضور در نمایشگاههای مختلف آفریقای جنوبی، زمینه نفوذ در بازار این کشور و کشورهای همسایه و بازار رو به رشد منطقه جنوب آفریقا را فراهم نمایند.
    وی همچنین یادآور شد با توجه به ساختار نسبتا پیشرفته بازار آفریقای جنوبی، بمنظور ورود به بازار این کشور میبایست در نمایشگاههای مربوط به آن صنعت در این کشور شرکت نمود تا بتوان ضمن دسترسی مستقیم به بازار، از نزدیک با خریداران، رقبا، تامین کنندگان و غیره ارتباط برقرار کرد و محصولات خود را معرفی نمود.
    وی در پایان استقبال از شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد شاهد حضور پررنگتر شرکتهای ایرانی در سایر نمایشگاههای آفریقای جنوبی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو