مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار اصفهان بیان نمود:

شهرداری الکترونیک مقدمه ایجاد شهرداری شیشه ای است

عصر ساختمان : معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری الکترونیک به عنوان سیاست این حوزه در راستای تحقق و مقدمه ساز ایجاد 'شهرداری شیشه ای' است.

شهرداری الکترونیک مقدمه ایجاد شهرداری شیشه ای است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سیدجمال الدین صمصام شریعت روز دوشنبه بااشاره به شرایط تحقق شهرسازی الکترونیک گفت:در شهرسازی مجازی و شیشه ای تلاش می شود مردم از هر چیزی با خبر شوند و براحتی در طول شبانه روز و در ایام هفته بتوانند از طریق رایانه، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند تا دیگر نیاز به مراجعه حضوری به معاونت شهرسازی یا مناطق وجود نداشته باشد.
    وی با بیان اینکه تحقق شهرسازی مجازی، مقدمه ساز شهرداری شیشه ای است، افزود: در این راستا 35 زیرسیستم نیاز بود که در حال حاضر پیگیری هایی در زمینه ایجاد این زیرسیستم ها انجام شده است و در آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
    صمصام شریعت با اشاره به نرم افزار شهرنما افزود: نرم افزار شهرنما توانایی تصویربرداری 360 درجه از کل شهر را دارد و به نوعی یک دید مجازی از کل شهر به شهروندان ارائه می دهد.
    وی گفت:این موضوع می تواند از لحاظ گردشگری نیز برای اصفهان مفید باشد و اطلاعات مورد نیاز گردشگران را در اختیارشان قرار دهد.
    معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: این نرم افزار در حال حاضر از طریق اینترنت قابل استفاده است و برای سهولت هرچه بیشتر شهروندان در آینده از طریق تلفن همراه نیز در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
    صمصام شریعت، دسترسی مردم به اطلاعات املاک را یکی دیگر از خدمات شهرداری در راستای تحقق شهرداری شیشه ای عنوان کرد و گفت:سامانه اطلاع رسانی اینترنتی به شهروندان(ESUP) قابلیت استفاده از نقشه های مورد نیاز و مباحث شهروندی را برای شهروندان فراهم کرده و اطلاعات مختلف برای ساخت و ساز، از این سامانه قابل دریافت است.
    وی با تأکید براینکه خط قرمز ما حفظ حریم خصوصی شهروندان است، تصریح کرد: هیچ یک از پروژه هایی که در شهر انجام می شود وارد حریم خصوصی افراد نشده و به کسی اجازه مشاهده ریز اطلاعات املاک شهروندان داده نمی شود.
    معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان افزود: این سامانه می تواند در شرایط ساخت و ساز اصفهان تحول وی‍ژه ای ایجاد و در وضعیت شهروندان برای حل مسائل شهرسازی سهولت ایجاد کند.
    وی با بیان اینکه این سامانه می تواند بسیاری از دغدغه های گذشته را برطرف کند، تصریح کرد: خودکارسازی ضوابط از دیگر خدماتی است که این سامانه به مردم ارائه می دهد و در راستای برطرف کردن مشکلات کاربران و جلوگیری از تخلفات مؤثر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار