مدیران خودروعصر اعتبار

یک سالن کشتی در زنجان پارکینگ طبقاتی می‌شود!

عصر ساختمان- پلمب سالن کشتی ۱۷ شهریور زنجان در روزی که جامعه خبری مشغول برگزاری جشنواره مطبوعات بودند، اتفاقی بود که با کمترین جریان خبری روی داد.

یک سالن کشتی در زنجان پارکینگ طبقاتی می‌شود!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دو روز قبل سالن کشتی 17 شهریور زنجان در حالی پلمب شد که اهالی ورزش از بروز چنین اتفاقی که ظاهرا قانونی نیز بوده است، بی‌خبر بودند. ورزشکاران نونهالی که روز گذشته برای تمرین به این سالن آمده بودند، با در پلمب شده سالن ورزشی مواجه شدند، این در حالی بود که مربی این ورزشکاران از روی دادن چنین اتفاقی اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

    مهدی نجفی با اشاره به اینکه سالن کشتی 17 شهریور زنجان به احتمال زیاد صبح روز قبل پلمب شده است، اظهار کرد: اگر قرار باشد به همین راحتی سالنی پلمب و هیج بستری برای تداوم حضور ورزشکاران در این عرصه فراهم نشود، فاتحه کشتی زنجان خوانده خواهد شد، این در حالی است که اکثر ورزشکارانی که در این سالن تمرین می‌کنند، کشتی‌گیران رده سنی نونهالان هستند و با مشاهده چنین برخوردهایی ترجیح می‌دهند ورزش را کنار گذاشته و یا حداقل در کشتی ماندگار نشوند.

    رئیس اداره حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در خصوص این اتفاق گفت: از پلمب سالن کشتی 17 شهریور هیچ اطلاعی نداریم، اما آنچه مسلم است این که عرصه و اعیان این سالن ورزشی متعلق به شهرداری بوده است و اقدام این ارگان برای پلمب، اقدامی غیرقانونی نیست، اما شاید به لحاظ اخلاقی این اتفاق نباید رخ می‌داد.

    جعفر رمضانی با یادآوری اینکه شهرداری پیش از این اقدام، اخطارهای لازم را در خصوص تخلیه این سالن داده بود، خاطرنشان کرد: مالکیت این سالن متعلق به شهرداری است که گویا قرار است این سالن را تخریب و به پارکینگ طبقاتی تبدیل کند.

    حال سئوال این است، ورزشکاران نونهالی که با هزاران امید و آرزو قدم در عرصه ورزش گذاشته‌اند، با دیدن چنین صحنه‌هایی، چه واکنش‌هایی از خود نشان خواهند داد. بی‌تردید وقتی سالن ورزشی تخریب و پارکینگ طبقاتی جایگزین آن می‌شود، به معنی آن است که ورزش به‌عنوان رکن اصلی حفظ سلامت جامعه، هنوز جایگاهی در استان ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار