مدیران خودروعصر اعتبار

ساختمان شهرداری تویسرکان پارکینگ طبقاتی می‌شود

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تویسرکان گفت: ساختمان کنونی شهرداری تویسرکان پس از تغییر مکان شهرداری به پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری، فرهنگی و اداری تبدیل می‌شود.

ساختمان شهرداری تویسرکان پارکینگ طبقاتی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مسعود حمیدیان  اظهار داشت: ساختمان کنونی شهرداری تویسرکان فرسوده شده و با قرار گرفتن در مسیر تردد عمومی بر مشکلات ترافیکی تویسرکان می‌افزاید.

    وی افزود: این در حالی است که تویسرکان برای تسهیل در روند تردد و عبور و مرور عمومی نیاز مبرم به پارکینگ طبقاتی دارد و موقعیت جغرافیایی ساختمان کنونی شهرداری کاملاً مناسب برای ایجاد پارکینگ طبقاتی است.

    حمیدیان با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که شهرداری تویسرکان به زمین روبه‌روی سپاه ناحیه تویسرکان در مالکیت خود شهرداری است انتقال یابد ابراز کرد: ساختمان فعلی شهرداری از حدود سه هزار متر مربع زیر بنا برخوردار است و می‌توان علاوه بر ساختن یک پارکینگ طبقاتی بالای پنج طبقه از دیگر طبقات آن برای ایجاد مجتمع تجاری، اداری و حتی فرهنگی استفاده کرد.

    وی تاکید کرد: در واقع اجرای این طرح می تواند علاوه بر کمک موثر در تسهیل در روند تردد عمومی و مدیریت ترافیک سطح شهر به یک منبع درآمدزایی پایدار برای شهرداری تبدیل شود.

    رئیس شورای شهر تویسرکان با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک شهری و تسهیل در روند عبور و مرور عمومی به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی و نیاز مدیریتی شهر تویسرکان در اولویت های شورای شهر قرار دارد گفت: به دنبال امتداد خیابان 16 متری ولی عصر(عج) از منطقه سرابی و پایین تر از بیمارستان ولی عصر(عج) تا خیابان فیاض بخش با اعتبار اولیه سه میلیارد تومان هستیم.

    وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تویسرکان از اقدام موثر شهرداری تویسرکان در برخورد قانونی با پدیده سد معبر در خیابان ها و معابر اصلی شهر تویسرکان که به یک معضل چندین ساله تبدیل شده است، حمایت و شهردار را برای ورود موثر اجرایی در این زمینه تشویق می کند.

    حمیدیان گفت: البته معتقدیم باید مکان مناسبی برای استقرار و فعالیت اقتصادی دستفروشان در نظر گرفته شود تا زحمتکشان این بخش نیز بیکار نشوند.

    وی انسجام، وحدت و هم افزایی کنونی شورای اسلامی شهر تویسرکان را منشا اثر و تحرکات مفید و مثبت اجرایی دانست و تاکید کرد: شورای شهر تویسرکان هر هفته با یکی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی تویسرکان نشست هم‌اندیشی برگزار می کند و مطالبات مردمی را با آنها در میان می‌گذارد.

    حمیدیان اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های شورا، توزیع عادلانه منابع مالی در مناطق مختلف شهر و رعایت اولویت در اجرای طرح‌های مدیریت شهری به شمار می رود.

    به گزارش تسنیم، شهر تویسرکان به دلیل برخورداری از بافت طولی و نداشتن خیابان‌های متعدد در مرکز شهر با مشکلات عدیده در حوزه روند عبور و مرور عمومی، ترافیک و سد معبر روبه‌رو است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار