مدیران خودروعصر اعتبار

ظرفیت ۹۰۰ نفری پنجمین مرحله نامنویسی مسکن اقدام ملی در گیلان

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آغاز پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان از روز چهارشنبه هفته جاری گفت: در این مرحله ثبت نام برای شهرهای رشت و صومعه سرا ۹۰۰ واحد در نظر کرفته شده است.

ظرفیت ۹۰۰ نفری پنجمین مرحله نامنویسی مسکن اقدام ملی در گیلان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، ماکان پدرام اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت یک هفته از طریق نشانی اینترنتی https://tem.mrud.ir در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن ثبت نام کنند.

    وی یادآور شد: براساس شیوه نامه طرح مسکن اقدام ملی، هزینه ساخت با آورده متقاضی است و قیمت هر مترمربع بر مبنای قیمت تمام شده لحاظ می شود.

    مدیرکل مسکن و شهرسازی گیلان تصریح کرد: افرادی که در مراحل قبل ثبت نام و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.
    پدرام، عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین مسکونی، واحد مسکونی و یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن، داشتن سابقه سکونت پنج  ساله در محل مورد نظر، سرپرست خانوار یا متاهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای واجد شرایط بودن در این طرح عنوان کرد.

    دولت دوازدهم در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونیدر سال 1398 آغاز کرد. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث 100 هزار واحد مسکونی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد و باقی واحدها  توسط ادارات کل راه و شهرسازی استان ها انجام خواهد شد.

    برای گیلان نیز ساخت 12 هزار و 392 واحد طرح اقدام ملی مسکن پیش بینی شده است و تاکنون 12 هزار و 856 متقاضی ثبت نام کرده اند و  از این تعداد یک هزار و 478 متقاضی حایز شرایط بوده اند.

    براساس اعلام وزرات راه و شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت تدبیر و امید 400 هزار واحد مسکونی ساخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو