تصرف های غیرقانونی در حریم دریا باید آزادسازی شود

عصر ساختمان:مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: حریم دریا و مناطقی که غیرقانونی در بندر نوشهر تصرف و ساخت و ساز شده است باید آزادسازی شود.

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

تصرف های غیرقانونی در حریم دریا باید آزادسازی شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سیاوش رضوانی در مراسم معارفه خود در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر آزادسازی سواحل را امری مهم برشمرد و گفت: آنچه که در شمال دیده نمی شود گردشگری دریایی است و باید توسعه یابد.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: بندر نوشهر برای اینکه فعال شود به تیم بندری فعال نیاز دارد و باید همه اهداف و برنامه ها منسجم باشد و رفع گره های موجود در بندر نوشهر نیاز به همراهی و حمایت بیشتری دارد.

رضوانی ، تأمین اراضی پشتیبانی و پسکرانه مورد نیاز بندر نوشهر را از دغدغه های اصلی خود بیان کرد و گفت: اگر مشکل پسکرانه بندر نوشهر رفع نشود نمی توان به اهداف دست یابیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران فرسودگی تجهیزات را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: نوسازی اسکله و هموارسازی ورودی اسکله ها باید مدنظر قرار گیرد. همچنین فعال کردن صادرات و ترانزیت را از دیگر برنامه ها در بندر نوشهر برشمرد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

تصرف های غیرقانونی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا