سیلاب ۳۴میلیارد تومان به زیرساخت های ریگان استان کرمان خسارت زد

عصر ساختمان- فرماندار ریگان گفت : توفان و سیلاب های اخیر ۳۴میلیارد تومان به بخش های مختلف زیرساختی این شهرستان واقع در مناطق کویری و شرقی این استان خسارت وارد کرده است.

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴:۰۰

سیلاب ۳۴میلیارد تومان به زیرساخت های ریگان استان کرمان خسارت زد

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، امین باقری شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان ریگان بیشترین خسارت وارده را در بخش های راه، کشاورزی ،برق و اب و فاضلاب عنوان کرد و اظهار داشت : سیلاب راه روستایی دهرضا را که یکی از راههای اصلی شهرستان و به تازگی احداث شده بود را متحمل خسارت هنگفتی کرد.
فرماندار ریگان همچنین از اعزام 13دستگاه راهسازی در تمام نقاط شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این دستگاها همچنان در حال تسطیح و احداث راها در مناطق عشایری و کوهستانی شهرستان ریگان هستند.
باقری با گلایه از اداره عشایری استان کرمان ابراز داشت : اداره عشایری استان در زمینه امداد رسانی به عشایر ریگان کوتاهی کرده است .
وی افزود: با توجه به اینکه یک دستگاه بولدورز در منطقه از اداره عشایری مستقر بود اما این دستگاه در زمینه راه سازی در این منطقه هیچ گونه خدمات رسانی انجام نداد .
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه سیلاب شهرستان یکی از سیلاب هایی با خسارت زیاد در این شهرستان بود تصریح کرد: ادارات شهرستان در زمینه مهار سیلاب وامداد رسانی فعالیت خوبی داشتند
باقری بیان داشت : تمامی سیل بندهای خسارت دیده از سیلاب اخیر در روستاهای شهرستان مرمت و بازسازی خواهند شد .
سیلاب اخیر در شهرستان ریگان به 120روستای این شهرستان خسارت وارد کرد.
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

برچسب ها

سیلابپروژه‌های زیر ساختیکرمان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا