رییس بنیاد مسکن کشور:

روند صدور اسناد مسکن روستایی باید تسریع شود

عصر ساختمان- رییس بنیاد مسکن کشور گفت: باید روند صدور اسناد باقی مانده مسکن روستایی و مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در کشور تسریع شود.

چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲:۰۰

روند صدور اسناد مسکن روستایی باید تسریع شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اکبر نیکزاد امروز، 10 فروردین ماه در حاشیه بازدید از روستاهای آبادان اظهار کرد: در بازدید امروز وضعیت روستاها، جدول گذاری خیابان ها و دیگر امکانات روساختی روستاهای شهرستان آبادان را بررسی کردیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر حدود 76 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای آبادان در نظر گرفته شده و در 60 روستا عملیات اجرای طرح هادی در حال انجام است.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: به جز بحث طرح هادی، در بحث مسکن روستایی و مسکن اقشار کم درآمد تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و امیدواریم آثار این تصمیمات را مردم تا دو سه ماه آینده مشاهده کنند.

نیکزاد با اشاره به برخی ناهماهنگی ها در اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان عنوان کرد: افق 10 ساله طرح هادی روستاها به اتمام رسیده و باید بازنگری انجام شود و از این رو باید شرایطی فراهم شود تا روستاییان با قوت قلب بیستر در روستاها به تولید ادامه دهند.

وی افزود: در بازنگری های طرح های هادی در برخی از روستاها انفصال ایجاد شده بود که با بررسی های انجام شده متوجه شدیم درخواست اهالی روستاها به حق است و در بازنگری های نهایی این مسایل را مرتفع خواهیم کرد.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: 40 هزار روستا در سطح کشور وجود دارد که دژهای مستحکم کشور هستند. وجود این روستاها باعث شده تا ایران جز امن ترین کشورهای دنیا باشد و همچنین در بحث تولید عملکرد خوبی داشته باشیم.

نیکزاد بیان کرد: در سال گذشته 6هزار سند در شهرها و روستاهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر صادر شده است و امسال نیز موضوع صدور سند در دستور کار است.

وی ادامه داد: باید روند صدور اسناد باقی مانده مسکن روستایی و مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر در کشور تسریع شود و این مساله مورد تاکید مجلس است.

انتهای پیام

برچسب ها

مسکن روستاییسند زمین
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا