تخصیص ۳۵۰ هزار تسهیلات مسکن روستایی تا پایان خرداد ماه

عصر ساختمان- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: از ۳۵۰ هزار متقاضی مسکن روستایی تا به امروز ۲۷۵ هزار واحد به بانک‌ها معرفی شده است.

يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳:۰۰

تخصیص ۳۵۰ هزار تسهیلات مسکن روستایی تا پایان خرداد ماه

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی  معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه از بهمن ماه سال 1402 با تایید پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی توسط دولت عملیات تخصیص تسهیلات آغاز شده است گفت: از 350 هزار متقاضی تا به امروز 275 هزار واحد به بانک‌ها معرفی شده و 155 هزار واحد مسکن روستایی هم در قالب طرح نهضت ملی مسکن با بانک‌ها عقد قرارداد کرده اند.

وی ادامه داد: تا به امروز حدود 12 همت به متقاضیان از سوی بانک‌ها تسهیلات پرداخت شده است و در دولت سیزدهم با تاکید رئیس جمهور مبنی همکاری بیشتر بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها مناسب بوده است.

جودی اظهار کرد: در دولت سیزدهم 536 هزار و 150 واحد نهضت ملی مسکن شروع شده است که از این تعداد 283 هزار و 726 واحد به اتمام رسیده است و 252 هزار و 425 واحد هم در دست اجراست.

او اظهار کرد: بنیاد مسکن تمام تلاش خود را به کار گرفته است که بتواند سهمیه تسهیلات مسکن روستایی که 350 هزار واحد است را تا پایان خرداد ماه به مرحله اجرایی برساند.

برچسب ها

مسکن روستاییبنیاد مسکن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا