مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ و مسکن خبر داد:

اتمام ساخت مسکن مهر استان البرز تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن مهر استان البرز در شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به زودی و قبل از پایان دولت تدبیر و امید به اتمام می‌رسد.

اتمام ساخت مسکن مهر استان البرز تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، «احمد اصغری‌مهرآبادی» با اشاره به اینکه سهم مسکن مهر هشتگرد 49 هزار و 547 واحد بوده که از این تعداد، هم‌اکنون 35 هزار واحد در تعهد شهرهای جدید هشتگرد است که در مراحل پایانی قرار دارد و مابقی به دلیل آنکه پیشتر فاقد متقاضی بوده یا به دلایل مختلف راکد مانده بودند از آمار مسکن مهر هشتگرد خارج شده و برخی نیز به دلیل مشکلات و مسائل حقوقی در دادگاه‌ها در حال پیگیری است.

    وی ادامه داد: برای آنکه مسکن مهر هشتگرد سریعتر به اتمام برسد از محل تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن کمک می‌دهیم تا هر چه زودتر باقیمانده‌های مسکن مهر فاقد متقاضی به اتمام برسند.

    مهرآبادی خاطرنشان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل این واحدها علاوه بر آورده متقاضیان، تسهیلات 45 میلیون تومانی مسکن مهر با سود 4 درصد، تسهیلات مسکن ملی نیز به این واحدها تخصیص می‌دهد.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین از بازدید خود از چندین پروژه که روند کندی داشتند و هم اکنون در ریل تکمیل قرار گرفتند خبر داد و گفت: پروژه‌های جنوب سازه که روند کندی در اجرا داشت با تزریق 10 میلیارد تومان از محل زمین به پروژه ها برای ساخت، سرعت گرفته است. همچنین نواقص پروژه آذرنگ عمران برطرف و مشکلات آسانسور پروژه کلبه‌سازان نیز حل شده است.

    مهرآبادی در خصوص مسکن مهر استان البرز نیز توضیح داد: سهمیه مسکن مهر در استان البرز در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت حدود 34 هزار و 800 واحد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 8 هزار و 700 واحد بود. هم اکنون 2500 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و یک هزار و 791 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر باقیمانده است که در مرحله نازک کاری قرار دارند و به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار