مدیران خودروعصر اعتبار

۷۶ میلیارد ریال برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد همدان تخصیص یافت

عصر ساختمان- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از تخصیص ۷۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعتبار برای حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در سالجاری خبر داد.

۷۶ میلیارد ریال برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد همدان تخصیص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ، محمود فیضی افزود: از این میزان مبلغ پیش بینی شده در بودجه امسال 27 میلیارد ریال برای کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری، 23 میلیارد ریال کمک به تکمیل مسکن مددجویان روستائی و 20 میلیارد و 800 میلیون ریال برای تعمیر مسکن مددجویان پیش ‎بینی شده است.

    وی گفت: همچنین به منظور تکمیل و بهره برداری از ساختمان های نیمه تمام مددجویان شهری و روستایی نیز مبلغ پنج میلیارد و 600 میلیون ریال و برای ساخت مسکن برای مددجویان متقاضی بازگشت از شهر به روستا 360 میلیون ریال تخصیص یافته است.
    مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تصریح کرد: با توجه به سردسیر بودن استان همدان و لزوم انجام خدمات عمرانی در نیمه نخست سال، تاکنون حدود 60 درصد از اعتبارات دولتی محقق شده است.

    وی تأمین مسکن برای نیازمندان و مددجویان را از برنامه های اساسی کمیته امداد دانست و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون برای ساخت، خرید و تعمیر 473 واحد مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت پوشش همدان کمک رسانی شده است.
    فیضی توضیح داد: در این راستا امسال برای تکمیل 110 واحد مسکن مددجویان روستایی، ساخت و خرید 77 واحد مسکن مددجویان شهری و تعمیر و مرمت 286 واحد مسکونی مددجویی کمک شده است.

    مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان افزود: 50 درصد اعتبارات صرف شده برای عملیات عمرانی مسکن مددجویان از محل کمک های خیران و نیکوکاران و مابقی نیز از کمک های دولتی تامین شده است.
    کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان 48 هزار و 50 خانوار در قالب 90 هزار و 595 نفر را به طور مستقیم زیر پوشش قرار داده است و به 13 هزار و 862 نفر خدمات موردی ارایه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو