مدیران خودروعصر اعتبار

نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ و صنایع وابسته در محلات برگزار می شود

عصر ساختمان:مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته از ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه سال جاری درمحل نمایشگاه های بین المللی شهرستان محلات برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ و صنایع وابسته در محلات برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، بهنام نیک فر، افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع و با حضور شرکت های تولیدی از اصفهان، تهران، محلات، نیم ور، خراسان رضوی و همچنین هیات هایی از کشورهای، چین، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و پرتقال برپا می شود.
    وی ادامه داد: دعوت از تجار بین المللی سنگ برای حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات در دستور کار قرار دارد.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران بیان کرد: در این نمایشگاه غرفه هایی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگبری، معدن و ماشین آلات و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته می شود.
    مدیر عامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: امسال 9 هزار تن سنگ خام از معادن کشور برای معرفی ظرفیت معدنی کشور به صنعت سنگ در قالب اجرای بزرگترین سالن نمایش سنگ خام (کوپ) در معرض دید بازدید کنندگان قرارمی گیرد.
    نیک فر افزود: شرکت های خارجی در این نمایشگاه که به شمار آنها افزوده خواهد شد به نمایش آخرین فناوری و تجهیزات فرآوری سنگ می پردازند.
    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را، آشنایی با فناوری و دستاوردهای جدید، ترغیب تولیدکنندگان و صاحبان صنایع به استفاده ازفناوری ها و لزوم بهسازی و نوسازی تجهیزات، تولید و عرضه محصولات باکیفیت، امکان رقابت واحدهای تولیدی با رویکرد صادرات، بازاریابی خارجی و بررسی نقاط ضعف و قوت صنعت سنگ عنوان کرد.
    وی بیان کرد: برای رونق تولید و بازار سنگ بایستی صادرات توسعه یابد چون که بازار داخلی با توجه به رکود و کاهش ساخت و ساز اشباع شده است .
    وی گفت: شرکت هایی ازکشور ایتالیا با مذاکراتی که با برخی صنایع تولیدی و صنعتی فراوری سنگ محلات داشتند امسال تصمیم گرفتند نمایشگاه دائمی از سنگ ایران به ویژه سنگ محلات در وسعت 90 هکتار بر پا کنند.
    نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات در هشت سالن در 10 کیلومتری محور محلات به شهرنیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برگزار می شود.
    شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی در فاصله 105کیلومتری اراک قرار داد و به عنوان قطب تولید سنگ نمای کشور شناخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو