مدیران خودروعصر اعتبار

تشکیل ۴۰ پرونده برای دریافت تسهیلات مسکن محرومین در نهاوند

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن نهاوند از پرداخت تسهیلات ۱۳و ۱۸میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در نهاوند خبر داد و گفت: پارسال ۴۰ پرونده برای دریافت تسهیلات تشکیل شد.

تشکیل ۴۰ پرونده برای دریافت تسهیلات مسکن محرومین در نهاوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، داوود سوری گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسیدگی به امور مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی است.

    وی ادامه داد: در بحث مسکن روستایی ویژه محرومین که یکی از دغدغه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به‌تبع آن بنیاد مسکن شهرستان نهاوند است خانه‌دار کردن محرومین این دو قشر و یا نوسازی منازل آنها در برنامه است.

    رئیس بنیاد مسکن نهاوند، گفت: طی سال گذشته که برای اولین بار این موضوع به‌صورت جدی‌تر و با در نظر گرفتن اعتبار مصوب از سوی هیئت دولت در شهرستان نهاوند مطرح شد، 40 فقره پرونده در این خصوص تشکیل شد.

    سوری با اشاره به مهم‌ترین مشکل افراد تحت پوشش این دو نهاد گفت: متأسفانه با توجه به اینکه این افراد تحت پوشش بودن بهزیستی و کمیته امداد را به همراه دارند کسی حاضر به ضمانت آنها نیست به همین دلیل از 40 فقره پرونده تشکیل‌شده در سال گذشته 27 فقره موفق به عقد قرارداد شده‌است.

    وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص اجرای قانون اخذ سفته زنجیره‌ای برای متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن روستایی، گفت: اگر در روستایی فردی از عدم توانایی ساخت مسکن مناسب متحمل رنج باشد کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 10 و نیم میلیون تومان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض علاوه بر تسهیلات 20 میلیون تومانی ساخت به آن‌ها اعطا می‌کند.

    وی در خصوص مسکن معلولین تحت پوشش بهزیستی نیز گفت: در این راستا اگر فرد روستایی دارای دو فرزند معلول باشد بهزیستی مبلغ 6 میلیون تومان، بنیاد مستضعفان 10 میلیون تومان و حساب 100 امام نیز 2 میلیون تومان کمک بلاعوض علاوه بر تسهیلات پرداختی 18 یا 20 میلیون تومانی بنیاد مسکن برای حمایت از آن‌ها در نظر گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی