مدیران خودروعصر اعتبار

بدترین شرایط برای مستاجران آمریکایی در راه است

عصر ساختمان- همه گیری ویروس کرونا باعث اخراج گسترده کارگران در آمریکا شده و مستاجران مجبورند برای پرداخت اجاره بهایشان دست به دامن پس انداز، وام گیری، مزایای بیکاری و محرک‌های مالی دولت شوند.

بدترین شرایط برای مستاجران آمریکایی در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مالکان آپارتمان در سراسر آمریکا آخرین روزهای مارس را با نگرانی منتظر دریافت اجاره هایشان بودند. کمک 2 تریلیون دلاری دولت برای جبران آسیب های اقتصادی همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا مالکان نفس راحتی بکشند ولی حالا با قطع کمک های دولتی و لغو قانون ممنوعیت اخراج کارگران، این نگرانی به وجود آمده که آیا مردم می توانند اجاره خانه های خود را پرداخت کنند یا نه.

    همه گیری ویروس کرونا باعث اخراج گسترده کارگران از آغاز ماه مارس شد و مستاجران مجبور شدند برای پرداخت اجاره بهایشان دست به دامن پس انداز، وام گیری، مزایای بیکاری و محرک‌های مالی دولت شوند. حدود 11 میلیون مستاجر آمریکا به طور معمول حداقل نیمی از درآمد خود را صرف نگه داشتن سقف بالای سرشان می کنند. موج اول تعدیل نیرو ها ناشی از همه گیری ویروس کرونا مربوط به خرده فروش های کم درآمد و کارگران مراکز اقامتی می شد که پس انداز کمتری دارند.

    کمک های مالی دولت برای کاهش تاثیر همه گیری ویروس کرونا تا انتهای ماه جاری میلادی پایان می یابد. با وجود باز شدن کسب و کارها، بسیاری هنوز برای برگشتن بر سر کار مردد هستند و از امنیت خود و خانواده شان می ترسند.درآمد بسیاری ازاین افراد به سختی به پرداخت ماهیانه 1800 دلار اجاره آپارتمان می‌رسد.

    عذرخواهی وزیر کره ای از گرانی 50 درصدی مسکن طی 3 سال

    جان پائولووسکی، تحلیلگر ارشد تحقیقات مسکن در شرکت گرین اسکرین ادوایزرز می گوید صنعت آپارتمان و مسکن در صورت عدم تمدید مزایای بیکاری فورا سقوط نمیکند. مردم از سایر هزینه‌های خود کم می‌کنند تا پول کافی برای پرداخت اجاره داشته باشند.

    وی گفت:« مردم هنوز به جایی برای زندگی کردن نیاز دارند».

    ولی در طولانی مدت درآمد حاصل از اجاره دادن آپارتمان ها کاهش می یابد چون بسیاری نمی توانند اجاره‌ خود را پرداخت کنند و آپارتمان های بسیاری خالی می مانند چون مستاجران ترجیح می دهند برای صرفه جویی در هزینه ها با هم زندگی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار