مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار مشهد مطرح کرد:

ضرب الاجل ۲ هفته ای به مالکان ساختمان های ناایمن در مشهد

عصر ساختمان- شهردار مشهد گفت: اگر مالکان ساختمان های ناایمن ظرف ۲ هفته برای اخذ تاییدیه های ایمنی اقدام نکنند، به مردم معرفی خواهند شد.

ضرب الاجل ۲ هفته ای به مالکان ساختمان های ناایمن در مشهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، محمدرضا کلائی درباره نا امن بودن ساختمان های بلند مرتبه مشهد به دلیل نداشتن نقشه آتش نشانی و همچنین اقدام نکردن بیمارستان های این شهر برای دریافت مجوز های ایمنی، اظهار کرد: ما به دنبال حفظ جان مردم هستیم، اگر مالکان این مجتمع‌ها بعد از مهلت دوهفته‌ای اقدام به اصلاحات و تأییدیه‌های ایمنی نکردند از ما گلایه نکنند که در این وضعیت کرونا و رکود چرا این کار را انجام دادیم.

    وی گام بعدی برای ایمن سازی ساختمان‌های بلندمرتبه و مجتمع‌های تجاری را همکاری با سازمان نظام ‌مهندسی بیان کرد و افزود: ان شاءا... از این به بعد با همراهی سازمان نظام‌مهندسی پیگیری خواهیم کرد، بعد از مدتی اگر اقدامات اصلاحی را بعد از اعلام اخطارها انجام ندادند به جد از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنیم، امیدوارم کسانی که متولی این کار هستند احساس مسئولیت کنند.

    شهردار مشهد با بیان اینکه مدت‌هاست که ما پیگیر این موضوع هستیم، تصریح کرد: مدت‌هاست که پیگیر این موضوع هستیم که ساختمان های بلندمرتبه و با تجمع زیاد چقدر ایمن هستند. دو آیتم برای ما اهمیت دارد؛ آیتم اولی تایید سازمان آتش‌نشانی است و آیتم دوم ، پارکینگ‌هایی که عمومی نیستند اما مورد استفاده عموم قرار می‌گیرند، بسیاری از مال‌ها و مجتمع‌های تجاری که در سطح شهر وجود دارد پارکینگ‌های آنها مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد اما پارکینگ عمومی نیست.

    وی تصریح کرد: پارکینگ‌های عمومی باید مورد تایید سازمان ترافیک قرار بگیرد که بسیاری از آنها در ادوار گذشته مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، اما هنوز تأییدیه‌های لازم را ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی