مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر کرج:

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در کرج تکمیل می‌شود

شوراهای شهر در برنامه ششم به سمت دولتی‌شدن می‌روند

عصر ساختمان:رئیس شورای شهر کرج گفت: با همکاری‌های لازم توسط شهرداری و شورای شهر انشاءالله تا پایان دوره چهارم شورای شهر کرج پروژه‌های نیمه تمام به اتمام خواهد رسید تا مردم بتوانند بهره‌مندی‌های لازم را ببرند.

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در کرج تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم از کرج، محمد دادگو در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح  شهید کیانپور و ساختمان خانه ملت که صبح امروز که با حضور شهردار کرج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و دیگر مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: پروژه شهید کیانپور به منظور کاهش حجم ترافیک و صرفه‌جویی در زمان شهروندان به بهره‌برداری رسید.

    دادگو با اشاره به افتتاح خانه ملت گفت: این پروژه در راستای حمایت از مردم برای پیگیری مشکلات آنها توسط  نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی احداث شده است.

    وی عنوان کرد: نمایندگان مردم در برنامه ششم بسیار مظلوم واقع شده‌اند و شوراها به سمت دولتی شدن می‌روند تا آنجایی که در آمدهای شهرداری بر اساس مباحث مطرح شده در مجلس شورای اسلامی مقرر شده است به حساب خزانه واریز شود تا مدیریت شهری از آن جا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

    رئیس شورای شهر کرج در ارتباط با پل شهید کیانپور گفت: این پروژه یک پروژه بسیار سنگین و عظیم است که شورا و شهرداری به صورت جهادی آن را به سرانجام رساندند.

    وی در ارتباط با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری گفت: با همکاری‌های لازم توسط شهرداری و شورای شهر انشاءالله تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج این پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید تا مردم بتوانند بهره‌مندی‌های لازم را ببرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی