مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد:

افزایش متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن با کاهش مدت‌زمان انتظار محقق می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اگر شرایطی فراهم شود تا بر اساس آن مدت‌زمان انتظار برای دریافت تسهیلات کاهش‌یافته و قیمت زمین نیز جزو آورده‌های متقاضی دریافت وام در نظر گرفته شود، شاهد تحولات قابل‌توجهی در حوزه ساخت‌وساز خواهیم بود.

افزایش متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن با کاهش مدت‌زمان انتظار محقق می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، حامد مانی‌فر ‌در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: برای ایجاد رونق در بازار مسکن و ساخت‌وساز باید از تمام ظرفیت‌ها، تسهیلات و توان موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده شود.

    وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی رونق بخشیدن به بازار مسکن و حرکت به‌سوی حل مشکلات چرخه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین همچنین با توجه به سیاست‌های ابلاغی سال اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: ایجاد بستری مناسب برای ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی از موارد اثرگذار برای تحقق این سیاست‌هاست.

    وی اضافه کرد: از دیگر راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار کردن مشکلات و معضلات پیش روی سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف مستعد سرمایه‌گذاری است.

    مانی‌فر تصریح کرد: ‌آمادگی این را داریم که درخواست‌ها و پیشنهادهای متخصصان و فعالان حوزه ساخت‌وساز را در شورای مسکن مطرح کرده و تا حصول نتایج مطلوب پیگیری کنیم.

    دبیر شورای مسکن استان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که مردم در حوزه مسکن با آن روبرو هستند، نداشتن اطلاعات کافی در مورد تسهیلات ارائه‌شده از جانب بانک‌ها است که در این راستا لازم است با استفاده از امکانات مختلف و متنوعی که در اختیار است، اطلاعات کامل در اختیار متقاضیان و عموم مردم قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو