مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۳۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان استان مرکزی تا پایان ۹۸

عصر ساختمان- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تا پایان سال جاری ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شده از سیل ابتدای سال در استان تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

تحویل ۳۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان استان مرکزی تا پایان ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آئین افتتاح پروژه‌های احداث مسکن مددجویان آسیب دیده از بارندگی ابتدای سال و وقوع سیل در بخش مرکزی و نوبران ساوه که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی و بنیاد مسکن انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر 250 واحد مسکونی تخریب شده سیل بهار امسال تکمیل شده و مابقی تا پایان سال تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

    وی بیان کرد: بر اثر وقوع سیل ابتدای امسال بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی متعهد شد که حدود 300 واحد مسکونی را مرمت، بازسازی یا تخریب و احداث کند که این تعهد طبق برنامه زمان‌بندی محقق شد.

    سردار کریمی با تاکید بر اینکه برای احداث هر واحد مسکونی آسیب دیده از سیل به طور متوسط بین 30 تا 40 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: تاکنون افزون بر 80 درصد واحدهایی که بر اثر وقوع سیل تخریب شده بازسازی و مرمت شده است.

    وی به سایر طرح های بسیج سازندگی سپاه اشاره کرد و افزود: علاوه بر اقدامات بسیج سازندگی در حوزه بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در سال جاری، بالغ بر 400 طرح دیگر به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در سطح استان اجرا شده است که شامل طرح های آبرسانی، راه و رفع نقاط حادثه خیز، احداث غسالخانه در روستاها، مرمت و بازسازی مساجد و کلاس های درس و ... بوده است.

    فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین به اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح برای هر دهستان هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان پیش‌بینی شده و اقدامات عمرانی برای رفع چهره محرومیت از روستاها انجام می‌شود.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بسیار ارزشمند بوده و از حیث معنوی ثواب آن برابر با چندین سفر زیارتی حج است، تصریح کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم و خدمتگزار مردم هستند و در مواقع سختی با بهره گیری از ظرفیت الهی و معنوی نظام اسلامی یاریگر مردم است. بازسازی و احداث خانه‌های آسیب دیده از سیلاب بهار امسال از برنامه‌هایی است که در بسیج سازندگی استان با جدیت پیگیری و عملیاتی می شود.

    سردار کریمی با تاکید بر هم‌افزایی دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم گفت: این توان در گروه های جهادی و بسیج وجود دارد که بخشی از مطالبات مردم را در کنار دولت برآورده کنند.

    وی همچنین به نقش شهرستان ساوه در اجرای باشکوه کنگره نقش امام خمینی (ره) و  شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهرستان ساوه در این کنگره خوش درخشید و با حمایت کمیته امداد استان قریب به هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار