مدیران خودروعصر اعتبار

اطلاعیه جدید افزایش سود تسهیلات مسکن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد

عصر ساختمان- پس از اینکه معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد، متقاضیانی که نسبت به دریافت کارت قسط خود اقدام نکنند، نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد، شرکت عمران پرند روز گذشته اطلاعیه داد، متقاضیان در اسرع وقت نسبت به دریافت واحد خود و دفترچه قسط اقدام کنند.

اطلاعیه جدید افزایش سود تسهیلات مسکن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، چند روز پیش حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفته بود که تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر در پرند و برخی شهرهای جدید دیگر سال‌هاست که واحد مسکونی آنها آماده است، اما برای دریافت کارت قسط خود اقدام نمی‌‌کنند.

    وی گفته بود که پیشنهادی از سوی وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن در حال آماده شدن است که متقاضیان مسکن مهر را به دریافت کارت قسط خود وادار کنند.

    بر اساس این گزارش، ساعتی پیش شرکت عمران پرند اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن عنوان کرد که آن دسته از متقاضیان مسکن مهر که واحدهای آنها آماده تحویل بوده و پیامک تحویل واحد را دریافت نموده و نسبت به دریافت کارت قسط خود اقدام نکرده‌اند، می‌رساند در اسرع وقت ضمن مراجعه به کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند نسبت به تحویل واحد و دریافت کارت قسط خود اقدام کنند.

    بنا بر این گزارش، در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده این متقاضیان مشمول افزایش سود تسهیلات از 4 درصد به 18 درصد و حذف یارانه دولتی، محوطه‌سازی و آماده‌سازی در قیمت تمام شده واحد خواهند بود.

    به گزارش خبرنگار فارس، به نظر می‌رسد، برخی از متقاضیان بنا به دلایلی مثل درگیر شدن متقاضی با حربه دلالان و اینکه فروخته شدن واحد مسکونی مهر به شخص جایگزین و یا منتظر ماندن متقاضیان برای آغاز فصل نقل و انتقالات و گران شدن واحدها نسبت به فروش اقساطی واحدهای خود اقدام نمی‌کنند.

    بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد واحدهای مسکن مهر که متقاضیان آن برای دریافت واحدهای خود اقدام نمی‌کنند، در شهر پرند است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار