مدیران خودروعصر اعتبار

ضرب العجل استاندار هرمزگان؛

تکمیل هر چه سریع تر واحدهای نیم کاره مسکن مهر

عصر ساختمان- استاندار هرمزگان گفت: باید با برنامه ریزی مدون تا پایان سال آینده تمام شش هزار واحد مسکن مهر باقی مانده به اتمام رسیده و به صاحبانشان تحویل داده شود.

تکمیل هر چه سریع تر واحدهای نیم کاره مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از موج، فریدون همتی استاندار هرمزگان در جلسه ستاد باز آفرینی استان ضمن اعلام این خبر افزود: حدود 6 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان وجود دارد که تا پایان سال جاری دو هزار واحد از این تعداد به صاحبانش  واگذار خواهد شد.

    وی اضافه کرد: باید با برنامه ریزی مدون تا پایان سال آینده تمام شش هزار واحد مسکن مهر باقی مانده  به اتمام رسیده و به صاحبانشان تحویل داده شود.

    همتی بر تکمیل هر چه سریع تر واحدهای نیم کاره مسکن مهر تاکید کرد و گفت: باید شرکت های خدمات رسان اقدامات لازم در زمینه اتصال آب و برق به واحد های آماده تحویل فاقد انشعاب را هر چه سریع تر انجام دهند.

    وی تصریح کرد: آن دسته از تعاونی های مسکن مهر که پروژه های آنها فعال است اما هنوز تسهیلات تکمیلی بانک های عامل را تا سقف 45 میلیون تومان  استفاده نکرده اند، اقدامات لازم را جهت تخصیص اعتبارات انجام دهند.

    استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: تعاونی های مسکن مهر مشکل دار هر چه سریع تر مشکلات را با اعضا و هیئت مدیره حوزه تعاونی ها باید رفع کنند. دکتر همتی از اعلام آمادگی دادگستری خبرداد و گفت: مقرر شده که با یک شعبه ویژه این موضوع پیگیری شود تا پروژه های مربوطه را سریع تر به نتیجه برسانند.

    همتی بر نشست با فعالین بخش خصوصی مسکن  تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی حوزه مسکن می تواند دولت را در ساماندهی و بازسازی بافت فرسوده و ناکارآمد  کمک کنند.

    وی در بخش دیگری از این نشست که به موضوع زیرساختهای هرمز اختصاص داشت اشاره و به ضرورت مطالعات ساخت و سازهای هرمز، تاکید کرد و گفت: باید مطالعات اجرای ساخت و ساز در بحث معماری و روش های اجرایی و ملاحظاتی که در این جزیره وجود دارد به گونه ای عمل شود که بتوان در دهه های آینده نیز با سیاستگذاری های انجام شده  پاسخگو فعالیت های صورت گرفته در هرمز بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار