مدیران خودروعصر اعتبار

اعلام آمادگی وزارت کشور برای همکاری مدیریت شهری و روستایی با شوراهای آموزش و پرورش

عصر ساختمان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آمادگی وزارت کشور و خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی شامل شوراهای اسلامی شهرها و شهرداریها برای همکاری، همفکری و تعامل با شوراهای آموزش و پرورش در سطوح مختلف خبر داد.

اعلام آمادگی وزارت کشور برای همکاری مدیریت شهری و روستایی با شوراهای آموزش و پرورش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، مهدی جمالی نژاد گفت: وزارت کشور و خانواده مدیریت شهری کشور با 1304 شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اجرای تکالیف و مسئولیت های قانونی در تعامل با شوراهای آموزش و پرورش اعلام آمادگی می نماید.

    وی با یادآوری این نکته که آموزش و پرورش پویا قدرت تاثیرگذاری مطلوبی بر بخش های مختلف جامعه دارد، و تقویت ابعاد مختلف اموزش و پروزش باید در اولویت دستگاه ها قرار گیرد، بر ضرورت پیوند شوراهای اسلامی شهر و روستا با شورای آموزش و پرورش در استانها، شهرستانها و شهرها به ویژه در کلانشهرها با کمیسیون های تخصصی شوراها تاکید نمود.

    جمالی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه تحول در عرصه آموزش و پرورش، تحول در سایر بخش ها را در پی دارد و باید به ابعاد مختلف اموزش و پرورش بیش از پیش توجه نمود، پیشنهاد تشکیل کارگروه تخصصی و ویژه برای تحقق مفاد قانون شوراهای آموزش و پرورش از جمله کارگروه مدیریت شهری و روستائی را عنوان نمود.

    تهیه برنامه اقدام مشترک در سطح محلی و ملی در حدود وظایف و تکالیف مندرج در قانون و تهیه نظام تقسیم کار بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش در حدود قانون از دیگر پیشنهادهای معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بود و جمالی نژاد در ادامه تاکید نمود: خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی برای ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب آماده همکاری مستمر می باشد.

    وی در ادامه بر تنظیم مکانیزم های مشخص برای ارائه گزارش‌های دوره ای از پیشرفت امور و نظارت بر فرآیندهای مندرج در قانون و آسیب شناسی عدم اجرای مفاد قانون شوراهای آموزش و پرورش و آئین نامه  اجرائی آن و تنظیم راهکارهای مرتفع شدن مشکلات و موانع پیش رو تاکید نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو