مدیران خودروعصر اعتبار

برپایی شانزدهمین نمایشگاه مبلمان در قزوین

عصر ساختمان- شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین با هدف معرفی فرهنگ و محصول ایرانی برپا شد.

برپایی شانزدهمین نمایشگاه مبلمان در قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، علی‌اصغر حاجی محمدی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه مبلمان، لوازم‌خانگی، فرش، لوستر و دکوراسیون داخلی در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع از 16 تا 20 دی ‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم‌خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.

    حاجی محمدی بابیان اینکه نمایشگاه مبل از پربازدید ترین نمایشگاه‌های استان قزوین به شمار می‌رود، افزود:  تلاش می شود در این نمایشگاه جدیدترین تولیدات مبل و دکوراسیون داخلی به معرض نمایش گذاشته شود.

    وی ارائه کالاهای مدرن ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و بیان کرد: رونق کالای ایرانی، حمایت از مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

    این مسئول تاکید کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین تلاش می کند تا سهم خود را در حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ملی ایفا نماید.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با اشاره به مشارکت 62 واحد تولیدی و نمایندگی در این نمایشگاه، یادآور شد: مشارکت‌کنندگان از استان‌های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

    حاجی محمدی تصریح کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌گردد مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران بوده و بر نحوه فروش آن‌ها نیز نظارت خواهد شد.

    شانزدهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از 16 تا 20 دی ماه امسال از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین جهت بازدید عموم و علاقه‌مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار