مدیران خودروعصر اعتبار

حضور ۹۵ شرکت معتبر در نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی اصفهان

عصر ساختمان- حضور بیش از ۹۵ شرکت معتبر کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان قطعی شده است.

حضور ۹۵ شرکت معتبر در نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»، مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه طی روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم دی‌ماه 98 در اصفهان برپا خواهد شد، گفت: این دوره از نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و در قالب چهار سالن برپا خواهد شد تا شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، محصولات، کالاها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.
    علیرضا آموخته با اشاره به حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه، افزود: تولیدکنندگان و  واردکنندگان سیستم‌های تهیه مطبوع و رادیاتورهای پانلی، فعالان حوزه تاسیسات صنعتی ساختمان، تولیدکنندگان انواع تجهیزات تاسیسات، تولیدکنندگان دستگاه‌های تصفیه آب و پمپ‌های آبی، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فعالان حوزه لوله و اتصافات، موسسات، آموزشگاه‌ها و انجمن‌های مرتبط و عرضه‌کنندگان تجهیزات آتش‌نشانی و اطفای حریق در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.
    وی از حضور شرکت‌های فعال در هشت استان کشور در این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: استان اصفهان با 46 شرکت، بیشترین تعداد مشارکت‌کننده در نمایشگاه را به خود اختصاص داده است؛ همچنین شرکت‌هایی از استان‌های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین و قم نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سایانمای پارسیان اظهار داشت: با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی و محدودیت شرکت‌های خارجی برای حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، یک  شرکت از کشور چین در این نمایشگاه حضور یافته است.
    وی ادامه داد: از آنجا که نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان جزو نمایشگاه‌های معتبر داخلی به شمار می‌رود، شرکت‌‌های خارجی بسیاری به دنبال حضور در بازار ایران هستند اما وجود تحریم‌های بین‌المللی مانع عمده‌ای برای حضور شرکت‌های خارجی است.

    خبرنگار: سینا کرمی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار