مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی:

تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به ۱۶۳۰ نفر در خراسان جنوبی پرداخت شد

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون یک هزار و ۶۸۳ نفر تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی را دریافت کردند.

تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به ۱۶۳۰ نفر در خراسان جنوبی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرنگار تسنیم،  علی اصغر آسمانی مقدم ، اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون یک هزار و 895 تسهیلات ابلاغ شده که سقف فردی این تسهیلات 15 میلیون تومان با کارمزد 5 درصد است.

    وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 683 نفر تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی را  دریافت کردند، افزود: از این تعداد 377 نفر به مرحله پایان کار رسیدند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این تسهیلات  در سطح روستاهای 11 شهرستان استان توزیع شده و همچنین در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز این طرح ابلاغ شده است و در حال حاضر نیز هیچ محدودیتی برای پرداخت وجود ندارد.

    آسمانی مقدم با اشاره به بیمه سازی مصرف انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک تصریح کرد: در این راستا توزیع آبگرمکن خورشیدی در سطح روستاهای استان با حمایت بنیاد مسکن انجام می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این آبگرمکن‌ها با مبلغ یک میلیون و 308 هزار تومان به صورت یارانه دار به متقاضیان روستایی تحویل داده می‌شود خاطرنشان کرد: حمل و نصب این آبگرمکن‌ها به صورت رایگان است و ثبت نام برای متقاضیان روستایی از این هفته آغاز شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تسهیلات مقاوم سازی برای سال 95 یادآور شد: مبلغ این تسهیلات  18 و 20 میلیون تومان است که متقاضیانی که بحث عایق کاری ساختمان را رعایت کنند از تسهیلات 20 میلیون تومانی استفاده می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی