مدیران خودروعصر اعتبار

احداث ۶۸۰۰کیلومتر راه/ پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت

عصر ساختمان-معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث شش هزار و ۸۰۰کیلومتر راه و بزرگراه در سطح کشور خبر داد و گفت: ۸۵۰ کیلومتر از این راه‌ها تا پایان سال‌جاری به به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث ۶۸۰۰کیلومتر راه/ پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، محمدرضا کدخدا زاده ضمن بیان اینکه پروژه احداث شش هزار و 800 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست اقدام است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 850 کیلومتر از این راه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

    وی بابیان اینکه تاکنون 400 کیلومتر از پروژه‌های راه‌سازی احداث‌شده است، افزود: پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران ازجمله اولویت‌های مهمی است که در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

    پرداخت مطالبات پیمانکاران بر اساس اولویت‌بندی وزارت راه

    معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مطالبات پیمانکاران بسیار زیاد است، تصریح کرد: پرداخت این مطالبات بر اساس اولویت‌بندی و شاخص‌های تعیین‌شده از سوی وزارت راه انجام می‌شود.

    کدخدا زاده بابیان اینکه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و حیاتی در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارند، خاطرنشان کرد: پیگیری برای تکمیل به‌موقع تمام پروژه‌های راه‌سازی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

    وی با اشاره به برنامه‌های بازدید از پروژه‌های راه‌سازی گرمسار بیان کرد: پروژه تقاطع شرقی گرمسار در مرحله نهایی قرار دارد و فرآیند آسفالت و روسازی آن رو به اتمام است.

    بازگشایی موقت راه گرمسار – فیروزکوه

    معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در صورت مطلوب بودن شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود این پروژه در دی‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد، یادآور شد: اداره کل راهداری استان سمنان برای نصب تابلوهای علائم ایمنی، راهنمایی و رانندگی و گاردریل اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

    کدخدا زاده با اشاره به بازدید از پروژه احداث جاده گرمسار – فیروزکوه ابراز داشت: تکمیل این پروژه ازجمله مطالبات دیرینه مردم و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای تکمیل این پروژه و سرعت بخشی به فرآیند عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.

    وی همچنین از بازگشایی موقت این محور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در صورت ساماندهی و پیشرفت فیزیکی قابل‌قبول برای بازگشایی و عبور موقت از این محور اقدامات لازم انجام می‌شود.

    معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه پیگیری برای رفع مشکلات زیرساختی و پیمانکاران این پروژه در اولویت بعدی وزارت راه قرار دارد، اضافه کرد: وضعیت قیر در کشور زیاد مناسب نیست اما برای این پروژه محدودیتی در تأمین قیر وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار