مدیران خودروعصر اعتبار

برای خط آهن چابهار- زاهدان صورت می‌گیرد;

دریافت قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه ملی

عصر ساختمان- خادمی گفت: قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه ملی برای خط آهن چابهار-زاهدان تا چند روز آینده دریافت می‌شود.

دریافت قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، خیر الله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته درباره آخرین وضعیت دریافت مبلغی از مصوبه 300 میلیون یورویی مقام معظم رهبری در خط آهن چابهار- زاهدان که قرار است از محل صندوق توسعه اختصاص یابد، بیان کرد: رایزنی‌ها در این باره با بانک مرکزی انجام شده است و اولین قسط آن تا چند روز آینده به مبلغ 300 میلیارد تومان توسط بانک مرکزی به بانک عامل که بانک مسکن است پرداخت می شود.

    وی افزود: امیدواریم این رقم تا 10 روز آینده اختصاص یابد.

    مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور‌ها عنوان کرد: از زمانی که رهبری مصوبه مذکور را صادر کردند تعداد تجهیزات در خط آهن چابهار- زاهدان از 500 دستگاه به 750 دستگاه افزایش یافت.

    خادمی با اشاره به پیمانکاری قرارگاه خاتم در این پروژه گفت: برای رسیدن به زمان برنامه‌ریزی این پروژه باید 1500 دستگاه ماشین‌آلات در این پروژه داشته باشیم تا بتوانیم این خط را سال 1400 افتتاح کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی