مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردیبشهت ۹۹

عصر ساختمان- شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ تهران از برنامه ریزی مدیریت شهری برای تکمیل ۶ ماه پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردبیشهت ۹۹ خبر داد.

تکمیل پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردیبشهت ۹۹
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی ملازاده شهردار ناحیه 3 منطقه 16 در تشریح جزئیات طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه گفت: طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه با همکاری سازمان نوسازی شهردار تهران انجام و اعتبار آن از سوی این نهاد تأمین می‌شود.

    شهردار ناحیه 3 منطقه 16 در تشریح جزئیات این طرح (ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه) افزود: پیاده‌راه سازی، ایجاد پایه چراغ جهت روشنایی، جای‌گذاری نیمکت، تعبیه سطل زباله و مرمت آبنما از اقدام‌هایی است که در فلکه دوم خزانه انجام می‌شود.

    ملازاده با تأکید بر اهمیت ساماندهی فلکه دوم خزانه بیان کرد: به دلیل قرارگیری بیمارستان در محدوده فلکه دوم خزانه محلی پر تردد است که با عنوان قلب خزانه شناخته می شود.

    او ادامه داد: یکی از اقدام‌های مدیریت شهری در فلکه دوم خزانه تعریض پیاده‌راه از 3 به 7 متر است که این اقدام موجب می‌شود فضای در دسترس شهروندان بیشتر و محیط برای پارک خودرو کاهش پیدا کند.

    شهردار ناحیه 3 منطقه 16 در تشریح دیگر اقدام‌ها در فلکه اول خزانه بیان کرد : در محدوده میدان فلکه اول خزانه اقدامی به جزء تعریض پیاده‌راه انجام نمی‌شود و ما در نظر داریم در ادامه با ایجاد فضای سبز پاتوق محله‌ای در محدوده برای شهروندان ایجاد کنیم.

    ملازاده در پاسخ به این سوال که اجرای طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه در چه بازه زمانی انجام می‌شود، گفت: پیش‌بینی مدیریت شهری اتمام این پروژه در بازه زمانی 6 ماهه است و امیدواریم بتوانیم در 3 ماهه نخست سال 99 پروژه ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه را تکمیل کنیم.

    او در پاسخ به این سوال که بودجه تخصیصی برای اجرای طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه چه مبلغی است ، بیان کرد: رقمی بالغ بر 4 میلیارد تومان جهت ساماندهی این دو فلکه در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار