مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۲۱ واحد مسکن معلولان در گیلان

عصر ساختمان- معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه همزمان با هفته ملی و روز جهانی معلولین ۲۱ واحد مسکن مددجویان در گیلان افتتاح خواهد شد، گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور امروز در گیلان به برگزار می شود.

افتتاح ۲۱ واحد مسکن معلولان در گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، انسان دوست امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که بمناسبت روز جهانی معلولین برگزار شد، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را از اولویت های سازمان بهزیستی دانست و اظهار کرد: این سازمان معلولیت را محدودیت برای جامعه هدف نمی داند.

    وی با بیان اینکه تا پایان سال 150 مسکن مددجویان در گیلان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: 6هزار و 500 خانوار تحت پوشش بهزیستی در استان نیاز به مسکن دارند.

    معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه همزمان با هفته ملی و روز جهانی معلولین 21 واحد مسکن مددجویان در گیلان افتتاح خواهد شد، گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور امروز در گیلان برگزار می شود.

    معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه برای 21 واحد مسکن مددجویان در استان یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: امروز هزار و 100 واحد در کشور به مددجویان واگذار خواهد شد.

    انسان دوست شهرستان های لنگرود، رشت، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، ماسال را از شهرستان هایی که امروز مسکن مددجویان در آنها افتتاح خواهد شد بیان کرد و افزود: بیشترین واحدهای مورد بهره برداری مربوط به شهرستان لنگرود و برای خانواده های دو عضو معلول است.

    دکتر قاسمیان معاون فرهنگی بهزیستی گیلان نیز در این نشست از رایگان بودن تحصیل معلولین خبر داد و گفت: 807 دانشجو در ترم جاری در استان به صورت رایگان تحصیل می کنند.

    وی با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان در مسابقات ملی و جهانی حائز مقام های برتر هستند، ادامه داد: بهزیستی گیلان از آثار و محصولات مددجویان حمایت می کند.

    معاون فرهنگی بهزیستی گیلان از ارائه بسته تشویقی به دانشجویان تحت پوشش که در مراکز دولتی تحصیل می کنند خبر داد و افزود: دو مرحله بسته تشویقی به دانشجویان پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو