مدیران خودروعصر اعتبار

بازداشت کلاهبرداران پروژه بزرگ مسکن در شهر ری

عصر ساختمان- رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد ریالی پروژه مسکن در شهرستان ری خبر داد.

بازداشت کلاهبرداران پروژه بزرگ مسکن در شهر ری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  سرهنگ محمد گنجه رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک مورد پرونده کلاهبرداری به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: بر اساس اظهارات نماینده شاکیان، مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه یک شرکت خصوصی که در زمینه ساخت و ساز و برج سازی فعالیت داشته، چند وقت پیش مراحل ساخت یکی از پروژه‌های بزرگ مسکن در شهرری که یک مجتمع مسکونی 65 واحدی بوده را آغاز و با وعده واگذاری واحد‌ها به مال باختگان، پس از جلب اعتماد و اطمینان مردم، هر واحد را به 3 الی 4 نفر فروخته و از 350 شهروند تهرانی کلاهبرداری کرده و متواری شدند.

    این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی طی هماهنگی با مقام قضائی، مدیرعامل کلاهبردار این شرکت را که قصد فرار از کشور از طریق مرز‌های شمالی کشور داشته شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

    سرهنگ گنجه خاطرنشان کرد: متهم که فردی حدودا 50 ساله است در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر بزه انتسابی شد، اما در برابر مستندات و ادله موجود به جرم تحصیل مال نامشروع به مبلغ حدود 4 هزار میلیارد ریال از طریق کلاهبرداری و سوءاستفاده از 350 نفر از اهالی شهرستان ری به بهانه واگذاری مسکن اعتراف کرد.

    رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به تمجید و تحسین دادستانی شهرستان ری و جمعی از مال باختگان در عملکرد بهنگام پلیس و دستگیری این فرد کلاهبردار متذکر شد: شهروندان قبل از هرگونه معامله ملکی و.. حتما با استعلام کد رهگیری و تحقیقات جامع از مراکز قانونی از معتبر بودن اینگونه معاملات مطمئن شوند چرا که هوشیاری و آگاهی مردم در این مورد می‌تواند مانع از وقوع چنین جرایمی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار