مدیران خودروعصر اعتبار

اولین دوره «کنفرانس تهران هوشمند» آذرماه برگزار می‌شود

عصر ساختمان- سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اولین دوره «کنفرانس تهران هوشمند» را همزمان با سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه امسال برگزار خواهد کرد.

اولین دوره «کنفرانس تهران هوشمند» آذرماه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، علاقمندان به شرکت در اولین دوره این کنفرانس می‌توانند تا 15 آبان ماه مقالات پژوهشی و علمی خود را در محورهای تخصصی این رویداد برای دبیرخانه تهران هوشمند ارسال کنند.

    اولین دوره این کنفرانس با هدف ارتقای سطح علمی رویداد، دستیابی به روش‌های مدیریت هوشمند شهری و با تکیه بر روش‌های داده-محور برگزار می‌شود. در این کنفرانس، مقالات علمی-پژوهشی، تحلیلی، ترویجی یا کاربردی در زمینه هوشمندسازی فعالیت‌های شهری مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. گزارش تجربه‌های موفق، معرفی و تحلیل مجموعه داده‌های شهری و نقد راهکارهای ایجاد شهر هوشمند نیز از جمله موضوعات مورد پذیرش در این کنفرانس خواهد بود.

    داده باز و حکمروایی هوشمند شهری، آگاه سازی، آموزش و توانمندسازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند، مشارکت ذینفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده و شهر نوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده از جمله محورهای اصلی این رویداد است.

    همچنین از دیگر محورها می‌توان به کلان‌داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند و قابل اعتماد، شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها و توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری اشاره کرد.

    جا به جایی هوشمند، مدل‌سازی و تحلیل داده‌های حمل و نقل شهری و کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمت شهر هوشمند نیز از محورهای مورد بررسی و تحلیل در این کنفرانس خواهد بود.

    نتایج داوری مقالات در روز پنج آذر ماه اعلام شده و مقالات برگزیده در افتتاحیه همایش ارائه و همچنین در مجلات علمی-پژوهشی داخلی نیز به چاپ خواهند رسید.

    علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند و یا با شماره 84169174 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو