مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مطرح کرد

احتمال سقوط جرثقیل برج‌های دوقلوی کیو در خرم‌آباد

معبر کنارگذر ساحلی در معرض خطر است

عصر ساختمان- رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: معبر کنارگذر ساحلی خرم‌آباد به دلیل محدوده کارگاه مجتمع ونک پارک و رها شدن وزنه‌های تعادلی ۳۰ یا ۴۰ تنی در معرض خطر است.

احتمال سقوط جرثقیل برج‌های دوقلوی کیو در خرم‌آباد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، امیرحسین پور چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون توسعه و عمران شهری خرم‌آباد که در سالن جلسات شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد در ارتباط با احتمال بروز حادثه به دلیل رها شدن جرثقیل برج‌های دوقلوی کیو اظهار داشت: معبر کنارگذر ساحلی به دلیل محدوده کارگاه مجتمع ونک پارک و رها شدن وزنه‌های تعادلی 30 یا 40 تنی در معرض خطر است.

    وی با اشاره به اینکه یک‌بار تاور این جرثقیل سقوط کرده است افزود: باوجوداینکه تاکنون چند مکاتبه با معاونت عمرانی، شهرداری و شورای شهر داشته‌ایم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و اگر اتفاقی بیفتد به‌ طور یقین حادثه دلخراشی رخ می‌دهد.

    رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: تاکنون پیگیرهای زیادی در این راستا انجام داده‌ایم اما متأسفانه به نتیجه نرسیده‌ایم چراکه این پروژه، تنها پروژه شهر است و تأکید بر این است که به‌ طور حتم باید انجام شود، اما به چه قیمتی؟ بنابراین یا باید این معبر بسته شود یا جابه‌جایی انجام شود.

    وی بیان کرد: فعالیت جرثقیل کنارگذر ساحلی پروژه مجتمع کیو به دلیل خطراتی که دارد خلاف آیین‌نامه ماده 15 ایمنی کار به جرثقیل‌ها است که لازم است جابه‌جا شود.

    حسین پور تصریح کرد: این موضوع در جلسه شورای فنی معاونت عمرانی مطرح شد اما متأسفانه باز اقدامی انجام نشد بنابراین با توجه به خطر احتمالی، مدیریت شهری باید روی این موضوع بیشتر توجه داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار