مدیران خودروعصر اعتبار

۷ استراحت گاه کوهستانی تماشایی در نقاط مختلف دنیا

عصر ساختمان- کوهستان ها یکی از زیباترین مناظر و شگفتی های زمین هستند که تنها نمی توان به دیدن آن ها از دور بسنده کرد.

۷ استراحت گاه کوهستانی تماشایی در نقاط مختلف دنیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ، به همین دلیل کوهنوردی به یکی از تفریحات رایج ما تبدیل شده است که می تواند به منظور اسکی، صخره نوردی یا یک راهپیمایی ساده انجام شود. بسیاری از استراحت گاه های کوهستانی جذاب و دیدنی در جهان در نقاطی که مقصد اسکی هستند، شکل گرفته اند؛ مانند 6 پیست اسکی پر طرفدار در تهران که قبلا به شما پیشنهاد داده ایم. البته اکثریت آن ها در فصل های بهار و تابستان و پاییز نیز دارای مناظر تماشایی هستند و جمعیت زیادی را پذیرا می شوند. اگر دوست دارید سفر دور دنیایتان را با مناظر کوهستانی بی نظیر ترکیب کنید و از امکانات رفاهی لوکس لذت ببرید، چیدانه امروز بیستم آذر به بهانه ی روز جهانی کوهستان، در این مطلب 7 تا از بهترین استراحت گاه کوهستانی جهان را به شما معرفی خواهد کرد تا مقصد بعدی سفرتان باشد...

    1. Vigilius Mountain Resort, South Tyrol, Italy

    استراحت گاه کوهستانی Vigilius در شمالی ترین منطقه ی ایتالیا مکانی ایده آل برای فرار از فشار و استرس های زندگی مدرن است. برای رسیدن به این استراحت گاه، باید از تراموای برقی استفاده کرد، زیرا امکان بردن اتومبیل وجود ندارد. این پناهگاه دوستدار محیط زیست دید فوق العاده ای به کوهستان دولومیت دارد و مکان یک کلیسا مربوط به قرن سیزدهم میلادی است که به رمانتیک بودن این فضا می افزاید.

    2. The Ahwahnee, Yosemite National Park, California

    پارک ملی یوسمیت یکی از خوش منظره ترین و مشهورترین پارک های ملی در امریکا است که در میان صخره های سر به فلک کشیده و آبشارهای سنگین در دره ی یوسمیت قرار گرفته است. استراحت گاه تاریخی Ahwahnee در این پارک با دیدی فوق العاده از پنجره ها به مسیرهای پیاده روی، دارای امکانات رفاهی مدرن و فضاهای داخلی بسیار زیبایی است که ترکیبی از سبک آرت دکو و معماری بومی امریکا هستند.

    3. St.‎ Regis Lhasa Resort, Lhasa, Tibet

    استراحت گاه St. Regis Lhasa دارای چشم انداز های بی نظیری به هیمالیا و قصر پولاتا است که نمایانگر معماری ساده و زیبای تبت می باشد. امکانات رفاهی استخر، ماساژ، غذا و نوشیدنی در این استراحت گاه به بهترین کیفیت فراهم شده اند. رانندگان این استراحت گاه می توانند شما را به گردشی در قله ی اورست و کاخ های باستانی ببرند.

    4. Kasbah Tamadot, High Atlas Mountains, Morocco

    این استراحت گاه در دامنه های کوهستان اطلس در مراکش یک چشم انداز تماشایی به دره ای زیبا دارد. مهمانان از شنا در استخرهای نامحدود در کنار چادرهای لوکس لذت می برند. فعالیت های مهیجی مانند قاطرسواری در کوهستان و درمان با آب گرم در اینجا صورت می گیرد که برای مسافران بسیار جذاب است. تراس های زیبا با چشم اندازهایی فوق العاده بر جذابیت این مکان افزوده اند.

    5. Salto Chico Lodge, Patagonia, Chile

    این استراحت گاه مجلل در قلب پارک ملی Torres del Paine در شیلی روی ساحل آبشار سالتو چیکو قرار گرفته است و دارای مناظر تماشایی و نفس گیری از کوهستان است. در این مکان می توانید آموزش به اسب ها، احشام و زدن پشم گوسفندان را ببینید و به سوارکاری بروید.

    6. Wildflower Hall, Himalayan Mountains near Shimla, India

    استراحت گاه Wildflower Hall در هند و کوهستان هیمالیا یک استراحت گاه زیبا در قله ی کوه است که در میان مناظر دست نخورده و بکر قرار گرفته است. در فضای داخلی این استراحت گاه، مبلمان عتیقه، پنل های چوبی و آثار هنری اصیل در کنار مناظر برجسته ی جنگل و کوه های پوشیده از برف فضای جذابی خلق کرده اند.

    7. Nira Alpina, Switzerland

    استراحت گاه Nira Alpina در یکی از دره های سوییس دارای چشم اندازهای باشکوهی به دریاچه ی سیلوپلنا و اتاق هایی با تراس و بالکن و پنجره های پاناروما به سمت کوهستان است. فضای داخلی آن دارای مصالح طبیعی مانند صنوبر سوییسی و سنگ ایتالیایی همراه با امکانات رفاهی بسیار پیشرفته است. این مکان برای اسکی های زمستانی و سفرهای تابستانی بسیار ایده آل است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه  ( http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار