مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای طرح جمع آوری زوائد نصب شده بر روی جداره‌ها در معابر چهارراه ولیعصر(عج)

عصر ساختمان-معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ تهران از پاکسازی معابر چهارراه ولیعصر (عج) از برچسب‌ها و تابلوهای تبلیغاتی نامتعارف خبر داد.

اجرای طرح جمع آوری زوائد نصب شده بر روی جداره‌ها در معابر چهارراه ولیعصر(عج)
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،کوروش خرد معاون خدمات شهری منطقه 11 تهران   از طرح پاکسازی برچسب‌ها و بنر‌های تبلیغاتی پس از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده چهارراه ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: پاکسازی محیطی از برچسب‌ها و بنرهای تبلیغاتی جزء برنامه‌های ادواری شهرداری منطقه است و شهرداری برای از بین بردن اغتشاش بصری، طرح پاکسازی معابر از زوائد را اجرا کرده است.

    او با تأکید بر اینکه اجرای طرح پاکسازی معابر از برچسب‌های تبلیغاتی به صورت محوری در حال انجام است، افزود: اولویت پاکسازی معابر از برچسب‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در معابری است که بیشترین حجم آلودگی را دارند و پاکسازی آن‌ها با فوریت در دوره‌های متناوب انجام می‌شود.

    معاون خدمات شهری منطقه 11 تهران با اشاره به شناسایی پلاک‌هایی که با ایجاد زوائدی مانند کولر‌ها یا تابلوهای تبلیغاتی نامتعارف بر روی جداره‌ها اغتشاش بصری ایجاد می‌کنند، گفت: در کنار پاکسازی معابر محدوده چهارراه ولیعصر(عج) و تئاتر شهر از برچسب‌های تبلیغاتی، پلاک‌هایی که با نصب و جای‌گذاری اجسامی مانند کولر و یا تابلو‌های نامتعارف بر روی جداره‌ها موجب نازیبایی معابر شده‌اند، به صورت جداگانه شناسایی و به آن‌ها اخطار لازم برای جمع‌آوری زوائد معابر داده می‌شود.

    خرد با تأکید بر اینکه در اخطار قانونی به مالکان پلاک‌هایی که با نصب زوائد در معابر اغتشاش بصری ایجاد می‌کنند، بازه زمانی مشخص جهت جمع‌آوری داده می‌شود، ادامه داد: اگر مالک مغازه‌ها در بازه زمانی مشخص شده در اخطار، نسبت به جمع‌آوری زوائد اقدامی نکنند، شهرداری منطقه با اخذ مجوز‌های قانونی اقدام به جمع‌آوری زوائد و در نهایت هزینه جریمه آن را نیز از مالک اخذ می‌کند.

    او در پاسخ به این سوال که مالکان پس از دریافت اخطار در چه بازه زمانی باید زوائد را جمع آوری کنند؟ گفت: به علت اینکه برخی از زوائد ایجاد شده مانند کولر و تابلو‌های نامتعارف نیاز به بکارگیری جرثقیل و نیروی ماهر دارد، فرصتی یک ماهه را برای جمع‌آوری زوائد از جداره‌ها به مالکان داده‌ایم.

    یکی از معضلات معابر پایتخت به ویژه معابری که مراکز خرید در آن‌جا واقع شده و رفت و آمد شهروندان زیاد است، علاوه بر توزیع و نصب برچسب‌های تبلیغاتی، جای‌گذاری و نصب انواع زوائد مانند کولر و تابلوهای تبلیغاتی نامتعارف بر روی جداره‌های معابر است که موجب ناایمنی و اغتشاش بصری می‌شود.

    بیشتر بخوانید: ایجاد بازارچه برای دستفروشان موجب گسترش مهاجرت به پایتخت/ ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) تا پایان سال ادامه دارد

    چندی پیش طرح ساماندهی بساط گستران و دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) که یکی از معابر پر رفت و آمد مرکزی پایتخت است، اجرا شد که  رضایت شهروندان و صاحبان مشاغل منطقه را در پی داشت.

    حال امروز پس از اجرای طرح ساماندهی بساط گستران و دستفروشان شاهد اجرای طرح جمع‌آوری زوائد جداره‌های این معبر هستیم تا در کنار بازگرداندن معابر به شهروندان، زیبایی بصری این معبر نیز تأمین شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار