مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کل بیمه مرکزی :

پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان به سیل زدگان در کشور

عصر ساختمان- غلامرضا سلیمانی گفت : امسال در کشور ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به سیل زدگان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان به سیل زدگان در کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کل بیمه در حاشیه مراسم شصتمین سالگرد بیمه آسیا افزود: در بحران سیل سالجاری 24 شرکت بیمه درگیر پرداخت خسارت به سیل زدگان در سه استان گلستان ، خوزستان و لرستان شده اند.
    وی گفت: با تلاشی که شرکت های بیمه در کشور کردن موفق شدیم بیش از 90 درصد پرونده های سیل زدگان را پرداخت خسارت کنیم.
    سلیمانی ادامه داد: الباقی کسانی که هم درسیل خسارت دریافت نکردن دچار نقص در پرونده بوده و در تلاش هستیم که بزودی مشکل آنها را هم برطرف کنیم.
    سلیمانی در خصوص خدمات جدید در صنعت بیمه هم گفت: حدود 20 درصد به خدمات و شرکت های بیمه برای مردم اضافه شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال آن را به 50 درصد برسانیم.
    وی افزود: تمام تلاش شرکت های بیمه در ارتقاع خدمات بهتر به مشتریان است و تلاش مان در آن است تا خدمات بیمه نوین را برای مردم ملموس تر کنیم.

    مدیر عامل بیمه آسیا : پرداخت 200 میلیارد ریال خسارت به سیل زدگان

    مدیرعامل بیمه آسیا گفت : کل استان های درگیر سیل در سال 98 ، 200 میلیارد ریال خسارت دریافت کرده اند.
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، مسعود بادین در مراسم شصتمین سالگرد بیمه آسیا افزود: روز هشتم فرودین در استان گلستان بیمه آسیا به سیل زدگان خسارت پرداخت کرد.
    وی گفت: این مبلغ از خسارت پرداختی برای استان های گلستان، خوزستان و لرستان بوده است و الباقی کسانی که موفق نشده اند خسارت دریافت کنند به دلیل تکمیل نبودن مدارک شان بوده است.
    وی در خصوص این سوال که چند درصد سیل زدگان از بیمه آسیا خسارت دریافت کرده اند گفت: متاسفانه چون در اکثر پرونده ها نقص مدرک وجود دارد و سیل زدگان نتوانسته اند مدارک مورد نیاز را تامین کنند درصد مشخصی وجود ندارد.
    وی در پایان گفت: بیمه آسیا تنها بیمه ای است که 60 سال در کشور خدمات بیمه ای داده و امسال مفتخریم تا 60 سالگی این صنعت را در بیمه آسیا گرامی بداریم .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی