مدیران خودروعصر اعتبار

بی‌خانمان‌شدن مستأجرها در انگلیس دو برابر شده است

عصر ساختمان- آمارها نشان می‌دهند که بعد از به قدرت رسیدن «دیوید کامرون»، پدیده اخراج مستأجرها در انگلیس دو برابر شده است.

بی‌خانمان‌شدن مستأجرها در انگلیس دو برابر شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، از زمان به قدرت رسیدن «دیوید کامرون» نخست وزیر وقت انگلیس، تعداد مستأجرهایی که توسط صاحبان املاک از خانه بیرون رانده شده‌اند دو برابر شده است.

    بر اساس گزارش گاردین، در حال حاضر، «اخراج توسط مالک»،شایع‌ترین دلیل بی‌خانمان‌شدن انگلیسی‌ها است و امروزه تعداد مستأجرانی که از سوی صاحبان ملک جواب شده‌اند نسبت به دوران قبل از نخست‌وزیری «کامرون»، دو برابر شده است.

    در مجموع 22376 خانوار اجاره‌نشین در انگلیس طی 12 ماه گذشته از طرف صاحبان ملک، اخراج شد‌ه‌اند.

    این موضوع درحالی اتفاق افتاده است که مجلس اعیان انگلیس تلاش می‌کند تا جلو لایحه جدید دولت کامرون را در رابطه با موضوع مسکن بگیرد.

    «کمپبل راب»، مدیر اجرایی بخش مسکن خیریه، در این رابطه گفت: "لایحه آینده دولت که شامل اقداماتی برای فروش بیشتر مسکن اجتماعی است، به احتمال زیاد مشکل اخراج از خانه مستأجران را بدتر خواهد کرد".

    وی افزود: "آمار و ارقامی که امروز  ارائه می‌شود، نشان از کاهش دردناک هزینه‌های رفاهی است که تاثیر فاجعه‌باری روی بی‌خانمان شدن شهروندان خواهد گذاشت و در حال حاضر ما در بخش مسکن روزانه با بسیاری از خانواده‌هایی مواجه می‌شویم که خانه‌هایشان را از دست داده‌اند و آواره شده‌اند".

    این مدیر بخش مسکن انگلیس، ادامه داد:"دولت نمی‌تواند همچنان، نسبت به دلایل ریشه‌ای این بحران بی‌تفاوت باشد و باید به فکر ساختن خانه‌هایی باشد که مردم با درآمد پایین‌تر هم استطاعت خرید یا اجاره ملک را داشته باشند".

    یک سخنگوی دولت در این رابطه مدعی شده است که دولت بودجه مسکن را دوبرابر کرده و مبلغ 8 میلیارد و 400 هزار یورو به ساخت خانه‌های مقرون به صرفه،از جمله خانه‌های باکیفیت برای اجاره دادن،  اختصاص داده است.

    این سخنان در حالی بیان می‌شوند که آمار و ارقامی که این روزها منتشر شده است، نشان می‌دهد که تجدید مالکیت‌ها و تجدید قراردادهای اجاره بین صاحب‌خانه و مستأجر نسبت به سه‌ماهه مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار