مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد

افتتاح پروژه نیمه تمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در آینده نزدیک

عصر ساختمان- مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربیاز افتتاح پروژه نیمه تمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده و در صورت تخصیص صد‌در‌صدی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پروژه نیمه تمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، عبدالله چمن‌گلی ‌چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران که به مناسبت تبیین برنامه‌های هفته جوان برگزار شد اظهار داشت: در این هفته 500 برنامه در 17 شهرستان و 40 شهر استان برگزار می‌شود.

    مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 50 سازمان مردم نهاد در سطح استان فعالیت می‌کنند گفت: این در حالی است که پیش از آن، این تعداد تنها به هشت سمن می‌رسید.

    وی با تاکید بر شناسایی آسیب‌های اجتماعی جامعه توسط سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: برای کاهش مشکلات مربوط به طلاق و ازدواج و بسیاری از مشکلات سد راه جامعه، باید سمن‌هایی با حضور جوانان متخصص تشکیل شده و در این رابطه اداره کل ورزش و جوانان نیز از طرح‌ها و برنامه‌های آنان حمایت کامل را انجام می‌دهد.

    چمن‌گلی با اشاره به برگزاری تور دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: امسال برای نخستین مرتبه رکاب‌زنان ارومیه‌ای نیز در این تور حضور داشته و علاوه بر آن برای ایجاد انگیزه در مردم ،برای نخستین مرتبه دوچرخه‌سواران از داخل شهر خوی عبور می‌کنند.

    مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از میزبانی شایسته ارومیه در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا بیان کرد: آذربایجان‌غربی برای میزبانی سایر رشته‌های ورزشی به ویژه والیبال نیز آمادگی کامل دارد.

    چمن‌گلی از افتتاح پروژه نیمه تمام ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: برای افتتاح این پروژه 13 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده و در صورت تخصیص صد‌در‌صدی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی گفت: علاوه بر آن برای ارومیه یک ورزشگاه 12 هزار نفری مورد نیاز است که در سفر ریاست جمهوری به استان مطرح می‌شود اما چون دولت ساخت هیچ پروژه جدیدی را آغاز نمی‌کند برای همین این موضوع در هیئت دولت مطرح می‌شود.

    مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر احیای رشته ورزشی کشتی در استان افزود: هم‌اکنون آموزش این رشته ورزشی در رده‌های پایه و به صورت رایگان در ارومیه انجام شده و برای رشد کشتی آذربایجان‌غربی باید تلاش‌های لازم انجام شود.

    وی بیان کرد: بی‌شک توجه به رده‌های سنی پایه در تمامی رشته‌های ورزشی و به ویژه کشتی تاثیر بسیار مطلوبی داشته تا جایی که هم اکنون پنج ملی پوش استانی در این رشته فعالیت دارند.

    چمن‌گلی تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان اردوهای تیم ملی کشتی در شهرهای سلماس و میاندوآب برگزار می‌شود.

    وی از اعتبار یک میلیارد و 700میلیون تومانی به هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و افزود: از این پس ضمن حمایت از هیئت‌های ورزشی فعال، اعتبار بیشتری به آنان که در زمینه استعدادیابی، آموزش، مدال‌آوری و میزبانی شایسته فعالیت می‌کنند داده می‌شود.

    چمن‌گلی از وجود 41پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سراسر استان آذربایجان‌غربی خبر داد و تصریح کرد: تمامی این پروژه‌ها پس از سفر رئیس جمهور به استان آماده به کار می‌شوند.

    مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر تقویت آموزش‌های لازم در بخش ورزش بانوان استان اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از آنان با علم تمرین مناسب آشنایی نداشته و بنابراین باید سطح دانش آنان افزایش یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار