مدیران خودروعصر اعتبار

۳۵ درصد ؛ واردات بی‌رویه سنگ‌

عصر ساختمان:رییس اتحادیه فروشندگان گچ، آهک و مصالح ساختمانی، رکود ساخت‌وساز که از دو سال پیش آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد را مهم‌ترین عامل تعطیلی یا نیمه‌فعال شدن ۳۵ درصد از واحدهای این صنف دانست و گفت: پروژه مسکن مهر نیز از دیگر دلایل رکود فعلی در ساخت‌وساز کشور است.

۳۵ درصد ؛ واردات بی‌رویه سنگ‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از اعتماد ، اسماعیل کاظمی قهی، با بیان اینکه در دو سال اخیر به دلیل وضعیت موجود در بازار و کاهش ساخت‌و‌ساز شاهد کاهش بی رویه قیمت مصالح ساختمانی بودیم، اظهار کرد: از اواخر سال ١٣٩٢ به دلیل رکود بازار شاهد رقابت تنگاتنگ و ناسالمی بین تولیدکنندگان بودیم که البته بخشی از این وضعیت مدیریت شده و قسمتی از کاهش‌های غیرمتعارف قیمت‌ها جبران شد ولی هنوز به نرخ‌های سال ١٣٩٣ نرسیده‌ایم. ‌با وجود تولیدات داخلی و توان تولیدکنندگان در این زمینه شاهد واردات برخی اقلام هستیم که دولت باید با آن مقابله کند تا فعالان در این عرصه بتوانند فعالیت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی