مدیران خودروعصر اعتبار

نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه ساختمان پروژه قطر

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت نگاره های چوبی گفت: با هدف نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه پروژه قطر شرکت می کنیم

نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه ساختمان پروژه قطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، علی اکبر پور مدیر عامل شرکت نگاره های چوبی در ارتباط با حضور این شرکت در نمایشگاه ساختمانی پروژه قطر گفت: من با بیست و پنج سال فعا لیت هنرى دارم و سا بقه تدریس در سازمان فنى وحرفه اى و همچنین تدریس در دانشگاه هنر ومعمارى دانشگاه مازندران با هدف نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه پروژه قطر شرکت می کنم و با توجه به بازار پررونق قطر و ارتباط خوبی که با این کشور داریم بتوانیم به اهداف اقتصادی مد نظر خود نیز برسیم.
    شایان ذکر است چشم انداز ملی قطربرای سال 2030 و جام جهانی 2022 از دلایل اصلی رشد صنعت ساخت و ساز در قطر در این سالهاست و اجرای مداوم پروژه های بزرگ توسعه در بخش های مختلف ساختمان، هتل داری، گردشگری، حمل و نقل، زیرساخت ها بخش ساخت و ساز باعث شده تا قطربه سریعترین بازار ساخت و ساز در منطقه خلیج فارس تبدیل شود. در سال 2017 مبلغ 26 میلیارد دلار برای پروژه های بزرگ در قطر اختصاص داده شده و این 47 درصد کل هزینه های قطر در این سال را تشکیل می دهد و در سال 2015, 60 درصد از واردات قطر مربوط به ساخت و ساز بود که در مجموع 19.7 میلیارد دلار شامل می شد. نمایشگاه پروژه قطر مهم‌ترین نمایشگاه این کشور در حوزه ساخت و ساز و صنایع مرتبط است که به ابزاری کارامد جهت نفوذ سریع به بازار سودآور ساخت و ساز این کشور شده است.
    شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر در تاریخ 9 الی 11 اردیبهشت 1398 در مرکز نمایشگاههای بین المللی دوحه برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی