مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس سیل‌ زده گلستان

عصر ساختمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان گلستان از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به منظور تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیل‌زده خبر داد.

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس سیل‌ زده گلستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مهراله رخشانی‌مهر، در جلسه بررسی وضع مدارس آسیب دیده ناشی از سیل که در سالن وحدت آموزش و پرورش شهرستان آق قلا برگزار شد، گفت: از دیرباز، مدارس مکان مقدسی برای تعلیم و تربیت بوده است اما با توجه به حوادث اخیر پیش آمده، آشکار شد که علاوه بر آن، مدارس پایگاه‌های مدیریت بحران نیز هست.

    وی افزود: روند آموزشی و تربیتی دانش آموزان نباید تحت تأثیر عوامل بحرانی قرار گرفته و مختل شود؛ از این رو در نظر داریم هر چه سریع‌تر 50 کانکس جهت تشکیل کلاس درس به مناطق سیل زده ارسال کنیم تا در فاصله بازسازی و ترمیم مدارس، روند آموزشی دانش آموزان ادامه پیدا کند.

    رخشانی مهر گفت: همچنین 3 هزار میز و نیمکت برای مدارس آسیب‌دیده از سیل، در حال بارگیری و ارسال به استان است.

    معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساخته شدن تعداد زیادی مدرسه در استان توسط خیّرین مدرسه‌ساز، گفت: دست همه خیرین محترم مدرسه ساز را به گرمی می‌فشاریم و از همه آن‌ها می‌خواهیم تا بار دیگر دست به دست هم داده و با نثار مهربانی‌های خود، این سازمان را در راستای بازسازی و تعمیر فضاهای آموزشی یاری کنند.

    وی ادامه داد: با دستور وزیر آموزش و پرورش، 5 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس آسیب‌دیده اختصاص پیدا کرده است.

    همچنین در سفر دو روزه مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، 3500 میز و نیمکت دانش آموزی به مدارس مناطق سیل‌زده ارسال شد.

    رخشانی مهر در این سفر از مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی مناطق سیل‌زده این استان در شهرستان‌های آق‌قلا، گنبدکاووس و گمیشان بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات مدارس سیل‌زده قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار